obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Last van veel storing tijdens tv kijken
DRI-soft
Sinds een week of 2 heb ik hier in Schiedam West geleidelijk steeds meer last van veel storing tijdens het kijken van televisie in de vorm van strepen en blokken en haperen van geluid etc. En dat niet alleen in de woonkamer maar ook in de slaapkamer.

Ben nu al 2 weken aan het trouble shooten om het in ieder geval in de woonkamer weer goed te krijgen, Splitter vervangen, kabel vervangen, maar ben nu toch wel door m'n opties heen. Sterker nog, met de nieuw aangeschafte splitter en kabel heb ik alleen nog maar meer storing dan met de oorspronkelijke splitter en kabel. Naar mijn mening lijkt het dan ook meer aan het binnenkomende signaal te liggen. Het probleem is dat de storing het ene moment zo extreem is dat er amper meer fatsoenlijk is te kijken, en het andere moment is het af en toe een storing. In eerste instantie dacht ik dat het wellicht aan het weer lag, maar die gedachte heb ik inmiddels wel laten varen, want ook met stralend weer hebben we er last van.

Zou het signaal eens kunnen worden na gemeten, begin me er inmiddels behoorlijk aan te storen. Helaas heb ik door drukte, (nog) geen gelegenheid gehad om te bellen, want zou dit graag opgelost zien. Wou eerst nog even uitzingen tot er hier eindelijk glasvezel beschikbaar was, maar ik ben bang dat ik dat op deze manier niet ga redden.


Jürgen
 
Caiway Webcare
Beste DRI-soft,

Het is mogelijk om het signaal te laten doormeten. Je kan ons een privé bericht sturen met de adres gegevens en contactnummer. Dan zullen we vanuit de afdeling Webcare contact met je opnemen en een afspraak maken. Je kan ook zelf contact opnemen met de helpdesk voor het maken van een monteurs afspraak.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout

Caiway Webcare Team.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DRI-soft
Hallo Arjan,

Dank voor je reactie, maar zitten er nog kosten aan voor mij als er zo'n monteur komt meten? Of hoe gaat dat precies in zijn werk dan, want als er kosten aan zitten weet ik niet of me daar wel in kan vinden.

Mvg,


Jürgen
 
Caiway Webcare
Beste DRI-soft,

Het ligt eraan waar de monteur de storing vindt. Caiway is verantwoordelijk voor een goede signaal levering van buitenaf t/m de hoofdaansluiting in de woning. Alles wat op deze hoofdaansluiting word geplaatst is verantwoordelijkheid van de klant.

Dit houdt in als er een monteur komt en het probleem zit buiten de woning of in de hoofdaansluiting dan is het bezoek kosteloos en word de juiste actie ondernemen om het probleem te verhelpen.

Als de monteur zijn meting doet en het signaal word van buitenaf goed gestuurd betekend dat de storing word veroorzaakt in de binnenhuisbekabeling. In deze situatie rekkend de monteur €39.20 voorrijkosten. Als het binnen de mogelijkheid ligt voor de monteur om het te herstellen zal hij je daar mee helpen anders geeft deze advies wat u zelf kunt ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Last van veel storing tijdens tv kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
Advertentie