Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Ervaring met kabels door kruipruimte
|
|
pdegruil |
Geplaatst op 20 March 2014, 19:08
|
Activiteit » IJsselstein » 3402SG » Delight TV Berichten: 1 Lid sinds: 20 Mar 2014 |
Hallo, Ik heb nu TV van Caiway en Internet en bellen van tele2. Ik overweeg over te gaan naar glasvezel van Caiway, maar hoe overbrug ik de afstand tussen meterkast en TV ? Meterkast is aan de andere kant van het huis waarbij, volgens mij, alleen kabels via de kruipruimte mogelijk zijn. Wie heeft hier ervaring mee en weet eventueel een bedrijf die de gaten kan boren en kabels kan trekken door de kruipruimte ? Alvast bedankt, |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 20 March 2014, 21:49
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Als je een niet al te oud huis heb,loopt er een elektriciteits buis vanaf de meterkast tot waar je tv staat bij mij zat de coax kabel erin die kan je eruit halen en gelijk een UTP kabel erin doen,de doorsnede is meest te klein dus moet je de stekker eraf knippen en weer eraan monteren . |
|
|
drumstokkie |
Geplaatst op 23 March 2014, 13:58
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731NL » Alles-in-1 Plus » Sitecome wlr-4000 » Enjoy TV » Entone IPTV Berichten: 5 Lid sinds: 11 May 2012 |
Hoi, ik had het zelfde probleem over gegaan op glasvezel van caiway, kabels vanuit de meterkast getrokken in de kruipruimte naar de woonkamer dit alles wel goed geïsoleerd met elektra buizen, werkt goed en geen spijt van. Gebruikt wel utp 5E kabels want die ondersteunen een gigabit verbinding, als je router en switches dit ook ondersteunen werkt het prima, mocht je de entone 400 serie hebben voor je tv ontvangst deze gelijk weg gooien want dit is een miskleun niets anders dan problemen ik heb met veel pijn en moeite de entone 500 serie gekregen en dat is een verademing. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring met kabels door kruipruimte', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Providers verdienen meer aan tv-diensten door prijsverhogingen | Algemeen | : 5 | 21 Dec 2018 |
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? | Algemeen | : 19 | 15 Aug 2018 |
Ervaring interactieve TV? | Interactieve TV, Pay Per Event | : 14 | 06 Jul 2018 |
Caiway haalt de krant ... door een klacht | Storing | : 11 | 26 Jan 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie