obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Fox Eredivisie GO
rvandenheuvel
Beste Caiway, ik heb deze vraag vorig jaar september ook al een keer gesteld maar is er al zicht op überhaupt?


Is er al bekend of Caiway ook Fox eredivisie Go gaat aanbieden? Via Go kan je ook voetbal kijken via je tablet, smartphone en pc.
Verschillende providers hebben dit al, o.a. Ziggo, KPN, Telfort en Xs4all bieden dit aan.

En zo ja, op welke termijn kunnen we dit verwachten?
 
Adios
Binnenkort!!!!

Film 1 Go en HBO Go komt ook binnenkort .............
Gewijzigd door Adios op 24 januari 2014, 13:05
 
Caiway Webcare
Beste rvandenheuvel,

De GO dienst van FOX is nog geen sprake van of dit gaat komen bij Caiway of niet. Onze marketing is op de hoogte van deze diensten maar voor nu hebben wij hier niet meer informatie over.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
De marketing van Caiway is van zoveel zenders en toepassingen op de hoogte. Alleen gebeurt er niks. Ik vind het bijvoorbeeld schandalig dat de UPC klanten voor hetzelfde geld, 4 HD zenders krijgen en de Caiwayklanten maar 1!

De marketingmensen zijn totaal het oog voor de klant verloren, lijkt me.
 
popmart1970
Binnenkort bij anderen is als het ware.....duurt niet lang voor dat het aanwezig is.....!!!

Binnenkort bij Caiway is helaas......je trekt aan het kortste eind....want het is nog lang niet aanwezig........!!!!

Lopen op zoveel fronten GIGA achter tov van anderen......kloten monopoliepositie!!!

Ga er niet voor verhuizen.....maar.....zucht....Helpless
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik snap Caiway echt niet .

UPC en Ziggo doen aan Wifi Hotspots. Caiway niet.
UPC en Ziggo hebben minstens 60 zenders te kijken op tablet, Caiway slechts tien.
UPC en Ziggo hebben HBO, Caiway niet.
UPC en Ziggo bieden bijna alles on demand aan, Caiway bijna niets.
Bellen onbeperkt bij Caiway naar vast en mobiel is onverantwoord duur. Bij UPC slechts 14 euro per maand extra per maand.

Ze richten zich maar op glasvezel en vergeten het product. Dat is wat ik al jaren aanschouw. Komen daarnaast met beloftes als zoethouder de kreet, het heeft onze aandacht. Daarna verandert er jaren niks en verdwijnen er regelmatig zenders die Caiway nog nooit heeft opgevuld met iets anders.
 
erickiel
Vind dat caiway achter loopt met deze diensten we betalen net zo veel voor bv film1 maar extra´s hebben we niet.
Ben ook overgestapt naar glas ben hier tevreden over maar mis SBS en RTL gemist

HBO mis ik ook als deze komt stop ik film 1 en ga naar HBO betere series enz ook hier maar geen duidelijk heid over

dus geef ons een GOED en duidelijk waar we aan toe zijn met

- HBO
- Go diensten (film 1 enz)
- SBS en RTL gemist
- Disney Chanels (was ons beloofd)
- en nieuwe HD kanalen zoals MTV Nederland, Comedy Chanel, FOX life andere film1 en sport 1 zenders ook in HD die beschikbaar zijn

neem aan op glasvezel ruimte genoeg vind het gewoon jammer dat caiway hun positie op HD aanbod aan kwijtraken is
dat er zenders stopen kan caiway niets aan doen maar er is genoeg aanbod voor vervanging. Geef ons een duidelijk aan hoe de toekomst eruit ziet met aanbod enz en niet van die antwoorden we zijn in onderhandeling.

Wat me ook op viel bij de buren met glas hebben alleen een basis tv, dat men minder regiozenders heeft dan de coax
 
Adios
Ja, maar dat Caiway zo weinig regionale zenders doorgeeft mag helemaal niet van de mediawet. Sinds 1 januari 2014 moet een kabelaar alle regionale zenders van de aangrenzende provincies doorgeven in het basispakket.
Caiway lapt de mediawet tot nu toe aan zijn laars.

Ik heb wel de vraag al voorgelegd aan het commissariaat van de media.
 
Naleker
Het is duidelijk. Je hebt wat je hebt en mist wat je mist. Je hebt 2 keuze's je blijft of je gaat.

De klant is Koning, maar Caiway is Keizer.
 
Adios
Ik denk dat Caiway zich gewoon aan de mediawet moet houden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox Eredivisie GO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eredivisie live 1 Digitale radio of televisie storing : 6 30 aug 2014
Fox Eredivisie GO Klacht over CaiWay/Delta : 2 27 sep 2013
Klacht over eredivisie live (FOX) Klacht over CaiWay/Delta : 6 25 aug 2013
eredivisie live word fox ook bij caiway? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 4 31 jul 2013
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 18 sep 2012
Advertentie