obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Blokkerig Analoog beeld
tjong001
De laatste tijd laat de kwalliteit van het beeld te wensen over, veel blokkerig beeld sinds vanavond weer aanwezig en is erg storend!. In augustus ook een aantal weken last gehad en probleem leek opgelost door CAIWAY , waneer wordt dit probleem nu echt eens goed opgelost?, op deze manier is tv kijken niet mogelijk!!
 
rtmp
het is inderdaad vandaag, maandag 7 oktober weer een ramp met de tv. Is een tijdje weer goed gegaan, maar in augustus was het een super ramp.
 
Adios
Ik wist niet dat je ook al blokkerig beeld kan hebben bij analoge televisie ?
 
rhuijben
Op sommige plaatsen wordt het digitale beeld in analoog omgezet vanaf het reguliere SD DVB-C signaal dat efficienter te transporteren is. Als daar wat mis gaat zie je dezelfde storingen als die je bij slechte ontvangst op je eigen DVB ontvanger.

Jaren geleden regelmatig meegemaakt bij Ziggo ergens in het oosten van het land.
 
Rood
Analoog beeld in Maasdijk? Lijkt me sterk Smile Jaren geleden heeft CAIW analoog al uitgezet. Ik denk eerder dat tjong001 een probleem met het signaal of zijn digitale ontvanger heeft. Ik zou zeggen even goed zoeken op dit forum welke stappen je zelf kan nemen om dat te onderzoeken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokkerig Analoog beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie