Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Storing IJsselstein
|
|
Chikano |
Geplaatst op 29 September 2013, 17:40
|
Activiteit » Nederland » Alles-in-1 Totaal Berichten: 4 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Goedemiddag allemaal, Vorige week was er sprake van een storing in IJsselstein, waardoor ik geen internetverbinding had. En vandaag heb ik hier weer last van! Hij deed het prima tot een uur of 14:00. Ik heb de stroom van zowel de modem als de router eruit gehaald en even gewacht, maar het mocht niet baten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb btw een glasvezel aansluiting 300mbit Groet, Chikano |
|
|
Rodyel |
Geplaatst op 29 September 2013, 18:25
|
Activiteit » IJsselstein » 3402BL » Alles-in-1 Plus » Delight TV Berichten: 1 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Je bent niet de enige, ik heb precies dezelfde problemen, al het mogelijke wat ik kan doen is gedaan. Hopelijk zijn ze er nu mee bezig, anders houden ze geen klant over.. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 29 September 2013, 19:02
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je de storingsdienst van Caiway al gebeld? |
|
|
Chikano |
Geplaatst op 29 September 2013, 21:03
|
Activiteit » Nederland » Alles-in-1 Totaal Berichten: 4 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Nee dat had ik nog niet gedaan. Ik had alleen op de website gecontroleerd of er sprake was van een storing. IJsselstein stond er niet tussen. Inmiddels doet het internet het wel weer. Het vreemde was dat we wel televisie konden kijken via de glasvezel kabel, maar internet deed het niet. Dit lag niet aan de router aangezien ik ook de kabel vanaf de glasvezelmodem direct aan me laptop had aangesloten zonder succes. Ik hoop dat dit nu is opgelost en dat dit volgende week niet nogmaals gebeurt. |
|
|
Tonv58 |
Geplaatst op 29 September 2013, 21:30
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731EG » Alles-in-1 Plus » ASUS RT-AC66U » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 98 Lid sinds: 30 Aug 2012 |
Storingsdienst? Op zondag? Lamenielache! Maandagochtend, om 09.00 uur. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 29 September 2013, 22:18
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Daar valt niks om te lachen. Een storingsdienst moet toch altijd bereikbaar zijn en paraat staan? |
|
|
Tonv58 |
Geplaatst op 29 September 2013, 22:24
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731EG » Alles-in-1 Plus » ASUS RT-AC66U » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 98 Lid sinds: 30 Aug 2012 |
Ik heb me vorige week zondag doodgeƫrgerd aan het feit dat als het storingsnummer belt, dat je dan een heel menu krijgt, je postcode wordt gevraagd, en dan, net op het moment dat je denkt dat er echt contact gaat plaatsvinden......... Dan volgt de mededeling dat caiway bereikbaar is van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur. en dan wordt de verbinding verbroken. In het hele menu is geen mogelijkheid te kiezen voor externe storingsdienst of noodnummer of iets dergelijks. Maandagochtend om 9 uur ben je de eerste, na die 27 wachtenden voor je. Probeer het nu maar eens, voor de gein. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 September 2013, 00:37
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je wel goed gekozen in het menu? Je moet toch in staat zijn om een storing op zondag aan te melden ? Het is een dienst die Caiway ook op zondag levert, dus als er iets hapert op zondag moet Caiway toch ook bereikbaar zijn voor de afnemers van haar diensten. Ik snap dat niet bereikbaar zijn op zondag van Caiway totaal niet. Wat is de logica daarvan? |
|
|
Chikano |
Geplaatst op 06 October 2013, 14:51
|
Activiteit » Nederland » Alles-in-1 Totaal Berichten: 4 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Goedemiddag, Drie keer raden.... Het is zondag en mijn glasvezelverbinding doet het alweer niet! TV via de glasvezel doet het wel, telefonie doet het wel, maar op me laptop, Ipad etc doet internet het alweer niet! Mijn verbinding deed het gisteren ook niet en toen kon ik gelukkig wel bellen naar caiway. Ze vertelden mij dat dit te maken had met 2 MAC adressen die mijn router zou genereren. Dit zou er eigenlijk maar 1 moeten zijn. De dame vertelde mij dat ik zowel de modem als de router van de stroom moest halen voor 5 minuten. Daarna er weer insteken en de router vervolgens te resetten naar fabrieksinstellingen, terwijl ik zelf geen wijzigingen heb gemaakt aan de routerinstellingen. Ze zou vervolgens voor drie uur bellen om te controleren of het heeft gewerkt. Het zou allemaal aan de router liggen en niet aan de modem... Deze oplossing werkte dus NIET en ik werd ook NIET teruggebeld. Daarnaast heb ik mijn laptop direct aangesloten op het glasvezelmodem, maar ook dit mocht niet baten. Het ligt dus vervolgens mij aan het modem en niet aan de router. Uiteindelijk doet internet het wel weer na een paar uur, maar ik wil gewoon dat mijn internetverbinding het ten alle tijden doet! Is iemand misschien al op een oplossing gestuit voor hetzelfde probleem? Bij voorbaat alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Chikano |
|
|
Tonv58 |
Geplaatst op 06 October 2013, 15:43
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731EG » Alles-in-1 Plus » ASUS RT-AC66U » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 98 Lid sinds: 30 Aug 2012 |
Je moet eens op het forum zoeken naar MAC-klonen, Optimizer heeft in verschillende topics aangegeven hoe dat moet. 5 minuten de stroom eraf is in ieder geval te weinig, volgens mij moet dat een half uur zijn, en het weer aansluiten moet op een bepaalde volgorde/manier. Is vast nog wel ergens op het forum te vinden. Heb het even voor je opgezocht, zie thread http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1039 Hier staat: Glasmodem + router + PC UIT - Glasmodem herstarten na 30min (wachten op volledig online) - Router herstarten ( wachten op volledig online / 5 min ) - PC opstarten ( wachten op volledig online ) - Netwerkkabel van router in glasmodem ( soms meerdere malen in/uit nodig) - Netwerkkabel van router naar PC. - wacht op netwerkdetectie - Open URL van Sitecom 192.168.0.1 - Log in in router en maak een ''Macclone) deze staat standaard op 00000 - Reboot router in menu - Herstart PC bekabeld aan de router..... Als het goed is gaat je verbinding ''online'' en zal een stuk stabieler werken. Gewijzigd door Tonv58 op 06 October 2013, 15:50 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing IJsselstein', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 | Storing | : 2 | 03 May 2024 |
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem | Werkzaamheden | : 17 | 24 Aug 2023 |
storing wordt maar niet opgelost | Storing | : 1 | 24 Jan 2023 |
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 | Storing | : 17 | 01 Dec 2020 |
Frequent storing - balken - blokjes etc. | Storing | : 4 | 22 Sep 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie