Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Storing vaste telefonie
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 06 October 2018, 00:03
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Ik heb inmiddels meerdere mensen gehoord over het telefonie probleem van de Genexis 1Gb vaste modems in Krimpen a/d IJssel. Als klant heb je de apparatuur op huur basis van een provider en de provider dient wettelijk te zorgen dat de afgenomen diensten werken zoals aangegeven in het afgesloten contract. Indien de clienten niet gebruik kunnen maken van de diensten en/of de gehuurde randapparatuur omdat deze niet naar behoren functioneren vanwege de innovatie of wijziging van de randapparatuur van de provider dan mag de client verwachten dat er een alternatief aangeboden wordt zodat de afgenomen diensten weer vruchtbaar werken. Tenslotte is aan de kant van de client geen ondeugdelijke telefonie apparatuur veranderd of aangesloten of zijn daarvan op de hoogte gesteld dat diensten of voorwaarden zijn veranderd. Het is dus een eenzijdige wijziging. Note: Door het afsluiten van een nieuw diensten contract en/of het vervangen van het modem worden er geen diensten toegevoegd aan de telefonie kwaliteit, uitbreiding of andere zuiverheden. Dat er overgesloten MOET worden naar een nieuw contract heeft geen invloed dat er ook betere telefonie diensten bijkomen en/of veranderen. En aangezien alleen aan die zijde alleen een issue is vind ik het een vreemde situatie dat Caiway dit zo aanvliegt naar zijn trouwe abonnees. Dat je een voordeel treffer krijgt als je een nieuw abonnement aangeboden krijgt dat zou dat hen sieren maar daar lijkt het niet zo op als ik het zo hier en daar lees. Jammer,... Zo is het en niet anders.... |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 06 October 2018, 00:11
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Hallo Jaco, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik kwam er telefonisch niet uit met Caiway. Vervolgens een klacht geplaatst op Klacht.nl. daar houdt Caiway vol dat zij met mijn huidige abonnement niet kunnen overgaan tot plaatsing van een nieuw modem. Zij besluiten de klacht als opgelost te beschouwen omdat zij er met mij niet uitkomen. Ik krijg nog de optie een klacht in te dienen bij de directie van Caiway, maar ik voel me een beetje met de rug tegen de muur staan. |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 06 October 2018, 00:33
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Dat kan helemaal niet. Je huurt de apparatuur. Als de apparatuur niet naar behoren functioneert moet het gerepareerd of vervangen worden. En niet eerst het contract vervangen en dan pas de gehuurde apparatuur. Wat een misvatting.... Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat Caiway dit zo afhandelt. Waarom zou je deze publicaties van klanten op het internet wensen>? Aart Verbree had dit nooit laten gebeuren .... |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 06 October 2018, 06:34
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik zou het er niet bij laten zitten, Fredy. Begin maar eens met deze klacht op het forum van Radar en Kassa te plaatsen. Wellicht is dit echt iets voor de belbus ! https://kassa.bnnvara.nl/rubrieken/be...ken/belbus Heb jij een probleem met een bedrijf of instantie en kom je niet verder? Schrijf naar: Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum of mail ons: belbus@bnnvara.nl. Stuur zoveel mogelijk correspondentie en bewijzen mee. |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 06 October 2018, 10:04
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Ik word er inmiddels moe en gefrustreerd van. Lijkt alsof je niet serieus genomen wordt. Aan de telefoon werd gewoon gezegd: u mag opzeggen als u het niet eens bent met de oplossing. Nogal kort door de bocht als Caiway in Krimpen monopolipositie heeft op glasvezel. Of een antwoord als: die paar keer per maand resetten is niet zo erg. Je zult maar net op dat ene telefoontje wachten en je modem blijkt weer telefoonstoring te hebben. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 06 October 2018, 10:27
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Begrijp ik,en ze hacken denk ook de site waar e een 8,9 scoren voor service. Heb je misschien een rechtsbijstand verzekering? Sterkte in ieder geval Quote Fredy schreef: Ik word er inmiddels moe en gefrustreerd van. Lijkt alsof je niet serieus genomen wordt. Aan de telefoon werd gewoon gezegd: u mag opzeggen als u het niet eens bent met de oplossing. Nogal kort door de bocht als Caiway in Krimpen monopolipositie heeft op glasvezel. Of een antwoord als: die paar keer per maand resetten is niet zo erg. Je zult maar net op dat ene telefoontje wachten en je modem blijkt weer telefoonstoring te hebben. |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 06 October 2018, 11:23
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Op Klacht.nl zetten de klacht ook als opgelost omdat ze er met mij niet uitkomen. Niets opgelost dus. Zo kom je ook aan een hoog oplossingspercentage. |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 06 October 2018, 12:23
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Gewoon laten weten aan die website dat de klacht niet opgelost is. Tevens zou ik gelijk Caiway laten weten dat ze fout zitten en dat je het voordraagt voor de Belbus van Kassa. Ik weet dat ze dan op hun bek gaan. Als Caiway dat publiekelijk wil is dat erg dom. |
|
|
Hopeloos |
Geplaatst op 06 October 2018, 12:48
|
Activiteit Berichten: 37 Lid sinds: 16 Mar 2018 |
Quote Sokje schreef: Gewoon laten weten aan die website dat de klacht niet opgelost is. Tevens zou ik gelijk Caiway laten weten dat ze fout zitten en dat je het voordraagt voor de Belbus van Kassa. Ik weet dat ze dan op hun bek gaan. Als Caiway dat publiekelijk wil is dat erg dom. Stel je vraag ook op nog eens aan webcare op Twitter, en op facebook Caiway, maak het inderdaad publiekelijk. |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 06 October 2018, 13:07
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Caiway Facebook staat het ook al. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 | Storing | : 2 | 03 May 2024 |
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem | Werkzaamheden | : 17 | 24 Aug 2023 |
storing wordt maar niet opgelost | Storing | : 1 | 24 Jan 2023 |
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 | Storing | : 17 | 01 Dec 2020 |
Frequent storing - balken - blokjes etc. | Storing | : 4 | 22 Sep 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie