obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing vaste telefonie
Jaco Hage
Ik heb inmiddels meerdere mensen gehoord over het telefonie probleem van de Genexis 1Gb vaste modems in Krimpen a/d IJssel.

Als klant heb je de apparatuur op huur basis van een provider en de provider dient wettelijk te zorgen dat de afgenomen diensten werken zoals aangegeven in het afgesloten contract. Indien de clienten niet gebruik kunnen maken van de diensten en/of de gehuurde randapparatuur omdat deze niet naar behoren functioneren vanwege de innovatie of wijziging van de randapparatuur van de provider dan mag de client verwachten dat er een alternatief aangeboden wordt zodat de afgenomen diensten weer vruchtbaar werken. Tenslotte is aan de kant van de client geen ondeugdelijke telefonie apparatuur veranderd of aangesloten of zijn daarvan op de hoogte gesteld dat diensten of voorwaarden zijn veranderd.
Het is dus een eenzijdige wijziging.

Note:
Door het afsluiten van een nieuw diensten contract en/of het vervangen van het modem worden er geen diensten toegevoegd aan de telefonie kwaliteit, uitbreiding of andere zuiverheden. Dat er overgesloten MOET worden naar een nieuw contract heeft geen invloed dat er ook betere telefonie diensten bijkomen en/of veranderen. En aangezien alleen aan die zijde alleen een issue is vind ik het een vreemde situatie dat Caiway dit zo aanvliegt naar zijn trouwe abonnees. Dat je een voordeel treffer krijgt als je een nieuw abonnement aangeboden krijgt dat zou dat hen sieren maar daar lijkt het niet zo op als ik het zo hier en daar lees. Jammer,...

Zo is het en niet anders....
 
Fredy
Hallo Jaco, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik kwam er telefonisch niet uit met Caiway. Vervolgens een klacht geplaatst op Klacht.nl. daar houdt Caiway vol dat zij met mijn huidige abonnement niet kunnen overgaan tot plaatsing van een nieuw modem. Zij besluiten de klacht als opgelost te beschouwen omdat zij er met mij niet uitkomen. Ik krijg nog de optie een klacht in te dienen bij de directie van Caiway, maar ik voel me een beetje met de rug tegen de muur staan.
 
Jaco Hage
Dat kan helemaal niet. Je huurt de apparatuur. Als de apparatuur niet naar behoren functioneert moet het gerepareerd of vervangen worden. En niet eerst het contract vervangen en dan pas de gehuurde apparatuur.
Wat een misvatting....

Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat Caiway dit zo afhandelt. Waarom zou je deze publicaties van klanten op het internet wensen>?

Aart Verbree had dit nooit laten gebeuren ....
 
Sokje
Ik zou het er niet bij laten zitten, Fredy.

Begin maar eens met deze klacht op het forum van Radar en Kassa te plaatsen.
Wellicht is dit echt iets voor de belbus !

https://kassa.bnnvara.nl/rubrieken/be...ken/belbus


Heb jij een probleem met een bedrijf of instantie en kom je niet verder?
Schrijf naar: Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum of mail ons: belbus@bnnvara.nl. Stuur zoveel mogelijk correspondentie en bewijzen mee.
 
Fredy
Ik word er inmiddels moe en gefrustreerd van. Lijkt alsof je niet serieus genomen wordt. Aan de telefoon werd gewoon gezegd: u mag opzeggen als u het niet eens bent met de oplossing. Nogal kort door de bocht als Caiway in Krimpen monopolipositie heeft op glasvezel. Of een antwoord als: die paar keer per maand resetten is niet zo erg. Je zult maar net op dat ene telefoontje wachten en je modem blijkt weer telefoonstoring te hebben. ShockHelpless
 
Bakstenen
Begrijp ik,en ze hacken denk ook de site waar e een 8,9 scoren voor service.
Heb je misschien een rechtsbijstand verzekering?
Sterkte in ieder geval



Quote

Fredy schreef:

Ik word er inmiddels moe en gefrustreerd van. Lijkt alsof je niet serieus genomen wordt. Aan de telefoon werd gewoon gezegd: u mag opzeggen als u het niet eens bent met de oplossing. Nogal kort door de bocht als Caiway in Krimpen monopolipositie heeft op glasvezel. Of een antwoord als: die paar keer per maand resetten is niet zo erg. Je zult maar net op dat ene telefoontje wachten en je modem blijkt weer telefoonstoring te hebben. ShockHelpless
 
Fredy
Op Klacht.nl zetten de klacht ook als opgelost omdat ze er met mij niet uitkomen. Niets opgelost dus. Zo kom je ook aan een hoog oplossingspercentage.
 
Sokje
Gewoon laten weten aan die website dat de klacht niet opgelost is. Tevens zou ik gelijk Caiway laten weten dat ze fout zitten en dat je het voordraagt voor de Belbus van Kassa.

Ik weet dat ze dan op hun bek gaan. Als Caiway dat publiekelijk wil is dat erg dom.
 
Hopeloos

Quote

Sokje schreef:

Gewoon laten weten aan die website dat de klacht niet opgelost is. Tevens zou ik gelijk Caiway laten weten dat ze fout zitten en dat je het voordraagt voor de Belbus van Kassa.

Ik weet dat ze dan op hun bek gaan. Als Caiway dat publiekelijk wil is dat erg dom.


Stel je vraag ook op nog eens aan webcare op Twitter, en op facebook Caiway, maak het inderdaad publiekelijk.
 
Fredy
Caiway Facebook staat het ook al.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie