Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
|
|
cabrio4ever |
Geplaatst op 24 May 2012, 23:23
|
Activiteit » Schiedam » 3124RA » Alles-in-1 Lounge Berichten: 1 Lid sinds: 24 May 2012 |
Ik heb nu al tijden dat mijn telefonie en internet vrijwel dagelijks een keer uitvalt. Ik heb al meerdere nieuwe splitters gekocht maar dat helpt niets... Het enige wat "tijdelijk" werkt is het modem resetten rechtstreeks op de hoofdaansluiting en dan snel loskoppelen en de splitter ertussen, dan doet hij het meestal weer een dag. Ik wordt hier aardig gestoord van... Als het werkt is het internet ook super, altijd volle snelheid echt geweldig totdat het oranje lampje op het modem weer gaat branden en bovengenoemde reset procedure het enige is wat werkt. Help..wat moet ik nu toch..... Groetjes, Rene |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 25 May 2012, 13:18
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Hoi Rene, We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding vriendelijke groeten, Christine Caiway Webcare Team
|
|
|
kalmma |
Geplaatst op 02 June 2012, 09:40
|
Activiteit » Gouda » 2805 » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5050c Berichten: 6 Lid sinds: 02 Jun 2012 |
Quote Caiway Webcare schreef: Hoi Rene, We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding vriendelijke groeten, Christine Hoi Rene, Is het probleem bij jou inmiddels opgelost ???? Ik heb namelijk hetzelfde hier en wil even weten of ik iets specifieks kan melden tegen caiway om het te laten verhelpen. gr mario |
|
|
popmart1970 |
Geplaatst op 04 June 2012, 09:22
|
Activiteit » Schiedam » 3123CA » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Belkin N600 » Humax iRHD-5050c Berichten: 144 Lid sinds: 14 May 2012 |
ben ook wel benieuwd.....(ga over een paar dagen aansluiten, zit ook in schiedam (3123) ) of oorzaak bekend is en of het een individueel of plaatselijk probleem is.....mocht ik dit ook gaan opmerken!!! Thnx....uiteraard hoop ik dat het opgelost is...VOORGOED!! Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!!
|
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 04 June 2012, 12:57
|
Quote kalmma schreef: Quote Caiway Webcare schreef: Hoi Rene, We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding vriendelijke groeten, Christine Hoi Rene, Is het probleem bij jou inmiddels opgelost ???? Ik heb namelijk hetzelfde hier en wil even weten of ik iets specifieks kan melden tegen caiway om het te laten verhelpen. gr mario Beste Kalmma, bovenstaande is ook op jou van toepassing. We ontvangen graag je gegevens en probleemomschrijving in een privébericht. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
popmart1970 |
Geplaatst op 06 June 2012, 09:25
|
Activiteit » Schiedam » 3123CA » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Belkin N600 » Humax iRHD-5050c Berichten: 144 Lid sinds: 14 May 2012 |
@Cabrio4ever en @Kalmma !! Is jullie probleem al opgelost en werkt alles weer 100% ?!@?! Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!!
|
|
|
kalmma |
Geplaatst op 10 June 2012, 14:44
|
Activiteit » Gouda » 2805 » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5050c Berichten: 6 Lid sinds: 02 Jun 2012 |
Ik heb vorige week zaterdag de door Caiway geleverde aansluitkabel vervangen door een zelf gemaakte met goeie kwaiteit en vanaf dat moment werkt het. Ik heb het idee dat die aansluitkabels voor het aansluiten van het modem van een beetje erg goedkope kwaliteit zijn. |
|
|
popmart1970 |
Geplaatst op 11 June 2012, 09:03
|
@Kalmma ben blij dat bij jou nu alles weer werkt!!!! Zelf de bijgeleverde coax-kabel wel gebruikt...echter voor de UTP kabel heb ik de reds bestaande bekabeling gebruikt....tot heden loopt alles mega soepel!!! veel storing-vrij kijk/web plezier!! Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!!
|
|
|
dekneet |
Geplaatst op 14 June 2012, 00:48
|
Activiteit » maassluis » 3144kd » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » sitecom X4-N400 » Enjoy TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
hallo heb dit probleem ook gehad in maassluis,na de verhuizing naar andere woning,bleek in de muur aansluiting te zitten deze is vervangen door caiway daarna super verbinding over de rest hoe het nu gaat praat ik niet over uien dus regelmatig geen telefoon ,internet en k.t ontvangst op aantal tv zender,s |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 15 June 2012, 08:56
|
Quote dekneet schreef: hallo heb dit probleem ook gehad in maassluis,na de verhuizing naar andere woning,bleek in de muur aansluiting te zitten deze is vervangen door caiway daarna super verbinding over de rest hoe het nu gaat praat ik niet over uien dus regelmatig geen telefoon ,internet en k.t ontvangst op aantal tv zender,s Ons streven is om een zo stabiel mogelijk signaal te leveren, we horen het graag wanneer er een storing speelt zodat we daarmee aan de slag kunnen gaan. Mocht je, of iemand anders nog last hebben horen we het graag via een privébericht met het adres zodat we daar een oplossing voor zullen vinden. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie