Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Schaamteloos.........
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:31
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Het onderste uit de kan????? Werk je bij caiway ofzo Kijk op de website Het pakket wat ik nu eigenlijk heb qua mogelijkheden heet nu Interet en televisie SLIM 250/250 70 zenders En dat alles vor €61,50 Dan mijn telefonie welke optioneel is voor €2,50 Dat is 64€ En dan wil ik natuurlijk het onderste uit de kan Nee dat heet betalen voor wat je hebt Dan stap me toch over op dat pakket? Wat is het probleem? HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
ido |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:34
|
Activiteit » Maassluis » 3145XJ » Alles in een ??? Berichten: 33 Lid sinds: 08 Dec 2020 |
Hehe........ we zijn bij mijn punt aangekomen Het probleem is dat ze dat niet willen doen alleen naar het pakket van 600/600 of ik kan opzeggen En zo redelijk als ik ben, vind ik daar iets van |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:37
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Hehe........ we zijn bij mijn punt aangekomen Het probleem is dat ze dat niet willen doen alleen naar het pakket van 600/600 of ik kan opzeggen En zo redelijk als ik ben, vind ik daar iets van Je kan in een paar muisklikken op MijnCaiway je abo omzetten. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
ido |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:43
|
Activiteit » Maassluis » 3145XJ » Alles in een ??? Berichten: 33 Lid sinds: 08 Dec 2020 |
Beste bordewolf Ik heb het geprobeerd, zoals eerder vermeld, op een maandag 3 uur lang aan de telefoon van het kastje naar de muur. Niemand die redelijkerwijs iets voor je wilt oplossen Ik ben niet voor niets zo boos Zo ga je niet met je klanten om!!! Ik ben namelijk meer dan redelijk en vooral geduldig geweest. Maar je bereikt op een gegeven moment de grens van het toelaatbare. Ik heb nu vakantie dus ik zal het nog eens gaan proberen. Ik ben namelijk verder een zeer tevreden klant. Ik dank je voor je tips en wens je een fijn weekend Groet ido |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:45
|
Beste bordewolf Ik heb het geprobeerd, zoals eerder vermeld, op een maandag 3 uur lang aan de telefoon van het kastje naar de muur. Niemand die redelijkerwijs iets voor je wilt oplossen Ik ben niet voor niets zo boos Zo ga je niet met je klanten om!!! Ik ben namelijk meer dan redelijk en vooral geduldig geweest. Maar je bereikt op een gegeven moment de grens van het toelaatbare. Ik heb nu vakantie dus ik zal het nog eens gaan proberen. Ik ben namelijk verder een zeer tevreden klant. Ik dank je voor je tips en wens je een fijn weekend Groet ido Er valt niet veel te bellen. Een nieuw abo of je abo aanpassen kan door in te loggen op Mijn Caiway, maar kennelijk wil je alleen muiten. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
ido |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:47
|
Nou snap ik je niet meer. Ik wil alleen maar muiten??? Ik dacht even dat je het begreep en wens je een fijn weekend Niet zo aardig dan van je Heel jammer |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:55
|
Nou snap ik je niet meer. Ik wil alleen maar muiten??? Ik dacht even dat je het begreep en wens je een fijn weekend Niet zo aardig dan van je Heel jammer Heb je al ingelogd op Min Caiway dan en het omgezet? Je raaskalt over bellen etc. Dat is helemaal niet nodig. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
ido |
Geplaatst op 18 December 2020, 20:58
|
Nu weer raaskallen En dat voor iemand die over redelijkheid praat Doe jij altijd mensen beledigen?.. En doe maar niet meer reageren........... Ondanks de beledigingen wens ik je hele fijne feestdagen Met zeer vriendelijke groet Ido |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 December 2020, 21:22
|
Nu weer raaskallen En dat voor iemand die over redelijkheid praat Doe jij altijd mensen beledigen?.. En doe maar niet meer reageren........... Ondanks de beledigingen wens ik je hele fijne feestdagen Met zeer vriendelijke groet Ido Fijne feestdagen! Je wilt het niet zelf aanpassen en Caiway moet en zal je bellen... volgens mij moet je in de spiegel gaan kijken. Ik geef je en advies maar het komt niet over, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
ido |
Geplaatst op 18 December 2020, 21:25
|
Wellicht is het telefonisch wat makkelijker voor mensen zoals mij, die op leeftijd zijn Maarja als je dat liever zo doet dan ben je een 60 jarige raaskaller en muiter. Nogmaals bedankt hoor |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schaamteloos.........', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie