Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
Hele lange opnames, soms van een dag ...
|
|
cawul |
Geplaatst op 29 September 2019, 11:54
|
Activiteit Berichten: 421 Lid sinds: 15 Jan 2012 |
Ik meen dat het hier een paar keer eerder gemeld is: de Entone sluit een opname niet af, om welke reden dan ook. Dus blijft hij opnemen en loopt de harddisk rapide vol. Het gebeurt gelukkig niet vaak. Gisteren: In een wat oudere thread: https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...ad_id=1877 Heb het helaas vergeten uit te proberen: iets programmeren terwijl de schijf praktisch vol is. Vraag me af of er dan iets gemeld wordt. Zoiets van : maak eerst ruimte vrij. |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 29 September 2019, 23:21
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Ik denk dat het tijd wordt dat je je pakket vernieuwd met een opname recorder in de cloud zoals Caiway die aanbiedt. Mogelijk dat je je issue oplost van een eerdere tread over je telefoon issue met een nieuw modem.. Mmmaar wat zegt Caiway op dit voorstel? Ik meen dat het hier een paar keer eerder gemeld is: de Entone sluit een opname niet af, om welke reden dan ook. Dus blijft hij opnemen en loopt de harddisk rapide vol. Het gebeurt gelukkig niet vaak. Gisteren: In een wat oudere thread: https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...ad_id=1877 Heb het helaas vergeten uit te proberen: iets programmeren terwijl de schijf praktisch vol is. Vraag me af of er dan iets gemeld wordt. Zoiets van : maak eerst ruimte vrij. |
|
|
cawul |
Geplaatst op 30 September 2019, 09:39
|
"In de cloud opnemen"? Eh ... Hoe doe ik dat? Ander apparaat nodig? (heb de Entone 515) Hoeveel ruimte heb ik dan? Waar kan ik hierover informatie vinden? Thanks. |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 30 September 2019, 09:47
|
Caiway contacten en je issues voorleggen. Mogelijk komen ze met een alternatief van een andere IPTV decoder. Die maakt geen gebruik van een hardeschijf maar opname in de cloud. Hou er wel rekening mee dat opnames 1 jaar behouden blijven. |
|
|
cawul |
Geplaatst op 03 October 2019, 07:40
|
Okay, thanks! |
|
|
musiclover |
Geplaatst op 29 October 2019, 19:48
|
Activiteit » maassluis » 3141as » Alles-in-1 Plus Berichten: 4 Lid sinds: 15 Jun 2013 |
Kunnen de opnames uit de cloud ook naar de computer worden overgeheveld? |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 29 October 2019, 22:25
|
Daar zijn altijd trucjes voor, maar nee niet zoals een Humax die service bied. Kunnen de opnames uit de cloud ook naar de computer worden overgeheveld? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hele lange opnames, soms van een dag ...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv | Interactieve TV, Pay Per Event | : 2 | 27 Jul 2021 |
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG | Decoders van derden voor digitale radio en tv. | : 3 | 18 Aug 2019 |
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app | Nieuws van CaiWay/Delta | : 16 | 24 Mar 2018 |
Entone hangt soms enkele minuten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 7 | 08 Jul 2015 |
Entone 465 - neemt soms niet op, enz. | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 11 | 18 Oct 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie