obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Update Amino 7X
Bordewolf
Volgende week wordt er een grote update uitgerold voor de Amino 7X die problemen gaat verhelpen en nieuwe zaken gaat toevoegen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
michielio
Interessant! Misschien ook (eindelijk) Netflix als kanaal of app zoals het al jaren bij KPN is?
 
Roberto

michielio schreef:

Interessant! Misschien ook (eindelijk) Netflix als kanaal of app zoals het al jaren bij KPN is?

En Disney, Videoland, NL ziet dan?
Vind niet dat je dit van een kleinere provider mag verwachten. Er zijn genoeg andere oplossingen hiervoor.
 
michielio
Waarom niet? Je betaalt de hoofdprijs (>€50/maand) en kunt niet voor een concurrent kiezen die dat wel aanbiedt... Op glas is enige redelijk alternatief Fiber, maar die is niet (meer?) leverbaar op mijn adres. Was het maar zo'n feest dat je net als bij xDSL kunt kiezen voor tig providers (ik zit op oude centrale/wijkkast waardoor ik max 13/1MB haal). Of dat je Ziggo kunt kiezen, scheelt me een abonnement op F1TV.
 
Bordewolf

michielio schreef:

Waarom niet? Je betaalt de hoofdprijs (>€50/maand) en kunt niet voor een concurrent kiezen die dat wel aanbiedt... Op glas is enige redelijk alternatief Fiber, maar die is niet (meer?) leverbaar op mijn adres. Was het maar zo'n feest dat je net als bij xDSL kunt kiezen voor tig providers (ik zit op oude centrale/wijkkast waardoor ik max 13/1MB haal). Of dat je Ziggo kunt kiezen, scheelt me een abonnement op F1TV.


Fiber is Online.NL geworden en die kan je WEL kiezen en is fors goedkoper (maar niet per definitie beter gezien de vele klachten).

Verder zal Netflix nog niet op de Amino komen, Netflix verplicht een aanbieder voldoende aansluitingen te hebben. Het aantal aansluitingen is de eerste vereiste om überhaupt een contract met Netflix af te kunnen sluiten voor het doorgeven van de app op de decoder.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
michielio
Online levert volgens mij alleen maar xDSL, ik kom op mijn locatie (zie screenshot) uit op 13/2 en da's niet vergelijkbaar met 150/150.

Jammer van Netflix. Vind het zelf niet zo spannend en stream het wel via chromecast, maar voor medebewoner is dat veel te ingewikkeld Smile
michielio voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Bordewolf
zie afbeelding. Het kan dus wel even verder naar beneden scrollen

@jaco Hage: kun jij vertellen op welke switch de Amino het beste aan te sluiten is?
Bordewolf voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
michielio
Ik kom de optie glasvezel toch echt niet tegen. Anyway, ik heb een nieuw pakket bij Caiway besteld waar de Amino wel inzit (ik ben de huidige ontvanger helemaal zat en moet blijkbaar van pakket wisselen (zonder intro korting uiteraard)).

Anyway, dank voor de info.
 
Bordewolf

michielio schreef:

Ik kom de optie glasvezel toch echt niet tegen. Anyway, ik heb een nieuw pakket bij Caiway besteld waar de Amino wel inzit (ik ben de huidige ontvanger helemaal zat en moet blijkbaar van pakket wisselen (zonder intro korting uiteraard)).

Anyway, dank voor de info.


Je moet in het menu bovenin EERST kiezen voor glasvezel. En dan de postcodecheck doen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Bordewolf schreef:

zie afbeelding. Het kan dus wel even verder naar beneden scrollen

@jaco Hage: kun jij vertellen op welke switch de Amino het beste aan te sluiten is?


een basis gebruik werkt bv een TP-Link TL-SG105 of 108 ( 5 of 8 poort ) helemaal prima. Ook voor apparaten die IGMP Snooping vereisen. ( Sonos etc. )
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Amino 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
PIEPkleine icoontjes met Amino Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 apr 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Advertentie