obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
PIEPkleine icoontjes met Amino
coaxer
Gisteren het nieuwe Amino kastje aangesloten. Ging vlot.
Tot mijn schrik worden alle TV zenders nu aangeduid met een piepklein logo. Dus geen NPO1 maar alleen een logo en het eerste net van de VRT is een paarse 1. Daaronder staat totaal onleesbaar 'canvas'. Hierdoor herken ik diverse zenders niet meer. Is dit aan te passen?
 
ERooij
Je kunt via Opt een andere weergave kiezen waarin eea duidelijker is. Persoonlijk vind ik dat geen prettige weergave, maar je kunt het proberen.
Ik heb een persoonlijke lijst gemaakt waarin veel minder zenders zichtbaar zijn. Hierdoor weet je ook makkelijker wat wat is en zijn de kleine pictogrammen minder hinderlijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PIEPkleine icoontjes met Amino', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Advertentie