obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Werkzaamheden schiedam
dobias
Laatst een brief gekregen waarin verteld werd dat men in september begint met de aanleg van glasvezel in Schiedam.
In deze brief stond ook dat de kabel apparatuur wordt geüpgrade in de wijkkast.

Ik vroeg mij af of dat inhoud dat de snelheden van de kabel ook omhoog gaan voor 2014?

Iemand een idee?
 
popmart1970
Geen idee!! Zou het wel een goede zaak vinden als dat zo zou zijn!!

Andere providers geven via coax al veel hogere snelheid door,en zij n vaak nog veel goedkoper!!!

Blijven duimen dan maar he!!!Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
dobias
Ik weet wel dat Caiway volledig over wil op glasvezel omdat het veel minder gevoelig is voor storingen en de storingen makkelijk op te lossen zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkzaamheden schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...?? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 42 07 jul 2015
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over CaiWay/Delta : 11 25 jun 2015
Glasvezelaanleg in Schiedam afgerond en tweede aanbieder CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 31 mei 2015
Glasvezel Schiedam Snelheid : 2 19 apr 2015
Advertentie