obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet in Cabauw
Sunny
Mijn internetverbinding is de laatste 4 avonden heel slecht. Rond 19:00/19:30 valt het in een keer weg (telefoon ook). De lampjes van mijn modem gaan uit.
Het kan dan echt een aantal uren duren (soms een hele nacht) voordat het weer terug is.
Ik heb net met caiway hierover proberen te bellen, maar dan valt ondertussen mijn telefoon weer uit. Ik kan wel mobiel blijven bellen, maar met elke avond 20 wachtenden voor me, is dat ook niet echt betaalbaar.
Modem reset en zo heb ik ook al geprobeerd, maar dat heeft geen zin.
 
barca1505
waar staat je modem, staat ie bij de hoofdaansluiting
staat ie rechtstreeks aangesloten
ik zou het modem rechtsreeks aansluiten zonder splitter en dan caiway bellen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet in Cabauw', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie