obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klacht over eredivisie live (FOX)
Tonv58
Ik heb alles-in-1-glas abonnement, met eredivisie live. Op de coax krijg ik dus ook eredivisie live doorgeleverd, op kanaal 320, tenminste dat hoort zo. Maar vandaag wilde ik op de tv boven met de smartcard via coax voetbal kijken, en kreeg ik melding E3-40, even geduld aub. Daarna werd smartcard gecontroleerd en werd het beeld zwart. en het bleef zwart.

Waar is eredivisie live op mijn coax-aansluiting gebleven?
 
Floris
Nog nieuws hierover? We zijn alweer 6 dagen verder!
 
Tonv58
Ja, het blijkt dat de smartcard, die alleen nodig is voor eredivisielive (FOX), op inactief gezet wordt als je lange tijd geen eredivisielive kijkt. Omdat we meestal eredivisielive via glasvezel kijken, en alleen als iemand een andere wedstrijd wil zien als de rest eredivisielive op de andere tv op coax kijken, hadden we sinds mei niet meer naar eredivisielive via coax gekeken. Na een klein kwartiertje in de telefonische wachtrij voor de klantenservice, was de card in minder dan een minuut ge-reset.

Had dus niks met de overgang naar FOX te maken, zoals ik dacht, maar met de manier waarop Caiway zaken heeft ingericht.

Om dit probleem in de toekomst te voorkomen, werd me aangeraden eenmaal per 2 weken eredivisielive via de coax te bekijken. Ik zeg maar niet wat ik daar van vind, het probleem is dus inmiddels opgelost.

Wel jammer dat er niemand op de helpdesk beschikbaar is op de momenten dat zo'n probleem optreedt, meestal na 21.00 uur of op zondag.
 
Adios
Als je via mijn Caiway, je smartcards een pulsje geeft, is dat het probleem ook niet verholpen?
 
Tonv58
Geen idee, ik kom alleen op MijnCaiway voor mijn factuur.

Als dat zo is, hadden ze me dat wel eens mogen vertellen, kan ik het de volgende keer zelf doen ipv te wachten tot het kantoor weer open is!

Inderdaad, net even MijnCaiway aangelogd, en je kunt daar dus gewoon je smartcards resetten.
Dat ik dat nooit eerder heb geweten....... Had een hoop ergernis gescheeld.
Gewijzigd door Tonv58 op 24 augustus 2013, 13:27
 
Floris
Zie je nou wel, blijkt elke keer weer dat men nooit te oud is om te leren....Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over eredivisie live (FOX)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Genexis Hybrid LIVE CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 13 apr 2020
Caiway haalt de krant ... door een klacht Storing : 11 26 jan 2018
Een access point aan Genexis Titanium Live modem CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 6 26 apr 2015
Eredivisie live 1 Digitale radio of televisie storing : 6 30 aug 2014
Fox Eredivisie GO Klacht over CaiWay/Delta : 16 07 aug 2014
Advertentie