obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroep activeren
Dano Rosso
Ik heb mij sinds gisteren aangemeld voor de nieuwsgroep dienst. Ik heb meteen geprobeerd in te loggen, maar ik krijg de melding: '482 you are not allowed to use this service'. Mijn vraag is nu hoe lang duurt het voordat de dienst actief is? Kan ik er nu niet op omdat Caiway de dienst nog niet heeft verwerkt of is er iets anders aan de hand. Ik weet, het is weekend, maar ik neem aan dat zoiets geautomatiseerd is. Er zal niemand vinkjes achter diensten gaan zetten bij iedere klant.
 
menkyo
Graag wat meer info: waar heb je geprobeerd in te loggen, welk programma en wat heb je ingevuld e.d.
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Dano Rosso
Ik heb geprobeerd in te loggen bij Grabit en bij Sabnzbd. Ik heb de gegevens ingevuld die ik van Caiway moet gebruiken: email adres en internet wachtwoord. Op beide plaatsen krijg ik dezelfde melding. 482: you are not allowed to use this service.
 
Caiway Webcare
Beste Dano Rosso,

Het aanvragen van de dienst New+ moet handmatig worden verwerkt. Ik verzorg dit graag voor je.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
menkyo
Het komt soms voor dat in Grabit bij hostname 'news.caiway.nl' een foutmelding geeft. Je kan het IP adres hiervan invoeren om dit te verhelpen: 91.223.220.18.
Ook komt het voor dat je een (oud) kabelfoon.nl email adres hebt. Als dit het geval is moet je kabelfoon.nl vervangen door caiway.nl
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroep activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over CaiWay/Delta : 11 25 jun 2015
Tweede smartcard activeren Digitale radio of televisie storing : 11 04 feb 2014
activeren CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 25 aug 2013
Klacht over activeren glas in Kudelstaart Klacht over CaiWay/Delta : 35 24 aug 2013
Advertentie