obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen app
CHB
Heb de Multiscreen app geïnstalleerd op mijn iPad mini iOS 6.1.3 en ingelogd met mijn toegekende gebruikersnaam en wachtwoord, maar vervolgens komt er een registratiescherm waarin ik een klantnummer en PIN-code moet opgeven. Is dat gebruikelijk en wat voor gegevens moet ik daar ingeven? Heb al van alles geprobeerd maar kom niet verder. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb de vraag voorgelegd aan Caiway klantenservice maar die hebben er nog niet van gehoord......
 
CHB
Ik zit op mijn eigen wifi, de ipad mini heeft de laatste iOS 6.1.3 (10B329) en heb al een paar maal geprobeerd opnieuw te installeren, maar het probleem blijft.
Vind het vreemd, op een ipad 2 werkt het wel goed.
 
CHB
Het blijft raar dat op de iPad 2 wel werkt, maar niet op de iPad mini.
Mijn router is een Linksys EA6500, ik ben niet zo'n kenner en weet niet wat er eventueel fout ingesteld zou zijn.
Kan je me eventueel door de instellingen loodsen?
 
Caiway Webcare
Beste CHB,

Wij hebben deze vraag uitgezet bij onze ontwikkeling. Maar het lijkt er voor nu op dat de Ipad mini niet herkent word als een tablet maar een Setup Box.

In het geval wij meer informatie nodig hebben kan je ons een privé bericht sturen met contact gegevens ?

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie