obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel al 2 dagen storing
northernstar
monteur is net geweest, krijgt gewoon signaal, dus licht. Dan gaat t weer terug naar de provider. En spontaan doet t internet het weer. (al paar keer afgelopen dagen, maar nooit voor lang). Hij heeft dus eigenlijk niks gedaan en weet ook geen oorzaak.
Net viel hij weer weg....Nu weer even wel internet.

Als ik wel internet heb, krijg ik ook met geen mogelijkheid de router meer werkend. Kan iemand me daar iets over vertellen?
Heb 2 routers, mijn "oude" gigabit sitecom 300N en mijn nieuwe TPLink . Geen van beiden geven internet door. Niet via kabel, geen wifi. Factory restore gedaan, alles weer opnieuw ingesteld, niks helpt.

Heeft dat nou iets te maken met het brakke internet of hoe zit t nou?

En gaat iemand de storing nu nog oplossen? Of heb ik gewoon pech? Nog geen maand mogen genieten van mijn glasvezel! (waarbij ik ook al de pech had dat ik als enige in Oudenbosch niet aangesloten kon worden, heb maanden moeten zeuren.....uiteindelijk kwamen er 2 mannetjes die 4 uur bezig zijn geweest en de breuk in de grond hebben gevonden! chapeau!)
 
Caiway Webcare
Beste northernstar,

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We gaan graag na wat er aan de hand is en zorg dragen dat je storing wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Straks moet Caiway je verplicht gaan betalen met zon lange storing !!
 
northernstar
het internet werkt nu weer gelukkig
heb de sitecom aan de praat. die TPLink nog niet. En die geeft dezelfde snelheid als rechtstreeks op de modem. Dus vandaar.

Ik moest bij de sitecom dynamisch ip aanvinken ipv statisch. Toen werkte het
Bij de TPLink moet je kiezen uit kabel provider met of zonder wachtwoord. Dus kom niet echt verder...
 
northernstar
staat in mijn profiel Smile
TPLink TL-WDR4300
 
northernstar
ik heb V2 volgens mij. Ik ga dit weekend wel weer proberen om hem draaiend te krijgen. Als t niet lukt hoor je me hier wel weer even Wink tnx tot zover
 
Adios
Geeft Caiway ook een vergoeding bij zo'n lange storing?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel al 2 dagen storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie