Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Snelheid verhoging(en) 2010
|
|
DH64 |
Geplaatst op 07 April 2010, 21:42
|
Activiteit Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Quote dobias schreef: Volgens caiway komt er geen verhogingen. Ik heb ze gewezen op het bericht wat sommigen mensen hebben gekregen in januari. Daar wisten niks van af. Heb hun dat bericht gestuurd en ben benieuwd naar hun reactie. Dat zou schandalig zijn dobias, wat een leugenaars. Hier een copie van de digitale nieuwsbrief die door mij ook ontvangen is op 7 januari: Klip op de link ---> http://publisher.copernica.nl/index.p...f45e04b700 Dit staat er dus duidelijk geschreven: Nog hogere internetsnelheden! Uit onderzoek, uitgevoerd door iPingTest in opdracht van NLkabel, is gebleken dat met kabelinternet, daadwerkelijk hogere snelheden gerealiseerd kunnen worden dan met internet via ADSL. Ook Caiway zal in 2010 de internetsnelheden verhogen. We beginnen dit jaar nog met de uitrol van sneller internet, om te beginnen met snelheden tot wel 50 Mbit/s. Iedereen wordt persoonlijk op de hoogte gesteld wanneer de nieuwe snelle internetabonnementen beschikbaar zijn. Bereid je alvast voor en neem ons Ultra abonnement en geniet nu al van een hogere internetsnelheid dan ADSL. Gewijzigd door DH64 op 07 April 2010, 21:57 |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 04 May 2010, 21:07
|
Ik geloof dat Caiway het wel genoeg vind zo onze snelheden. Ben toch wel enigzins jaloers op de leden van UPC en Ziggo met hun pakketten qua snelheid en prijsverhouding Volledige 'radio' stilte dus vanuit Naaldwijk |
|
|
dobias |
Geplaatst op 06 May 2010, 13:28
|
Activiteit Berichten: 22 Lid sinds: 22 Jan 2010 |
Volgens mij storten ze zich volledig op glasvezel en veranderd er niks op de kabel. Caiway lag voor met de snelheden maar liggen nu ver achter. Als het zo door gaat dan ben ik weg! |
|
|
markmart |
Geplaatst op 07 May 2010, 15:26
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
Laat ze eerst er maar eens voor zorgen dat het huidige internet een stuk stabieler wordt, en ik heb zo`n vermoeden dat ze zich zelf daarvan na hun aankondiging ook pijnlijk bewust van werden na de vele klachten die binnen kwamen omdat de snelheid absurd slecht was, en nu nog de uitval die te vaak voorkomt. IK zelf zou het liefst een goed alternatief hebben voor Caiway want die gasten ben ik al behoorlijk zat. |
|
|
dobias |
Geplaatst op 10 May 2010, 14:41
|
Ik moet zeggen dat ik in schiedam dik tevreden ben met de snelheden van internet. Geen uitval van internet en altijd de juiste snelheid. 1 keer probleem gehad en opgelost. In de begin jaren van caiway(kabelfoon) hete het niet voor niks kabelsloom maar dat is verleden tijd in schiedam. |
|
|
dobias |
Geplaatst op 11 May 2010, 14:02
|
Ik heb zojuist weer contact gehad over de verhogingen. Ik kreeg nu iemand aan de telefoon die wel haar best deed. Ze vertelde mij dat er inderdaad verhogingen staan gepland tot 50 mb. ze weet het niet zeker maar ze verwacht dat dit in het najaar zal zijn. |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 11 May 2010, 19:23
|
Quote dobias schreef: Ik heb zojuist weer contact gehad over de verhogingen. Ik kreeg nu iemand aan de telefoon die wel haar best deed. Ze vertelde mij dat er inderdaad verhogingen staan gepland tot 50 mb. ze weet het niet zeker maar ze verwacht dat dit in het najaar zal zijn. Slecht zeg, Caiway is lekker concurerend bezig, en maar wachten en maar wachten |
|
|
markmart |
Geplaatst op 14 July 2010, 10:52
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
Is er ondertussen al wat meer bekend over de 'geplande' snelheidsverhoging, ondertussen lopen ze aardig achter de feiten aan, gezien de ontwikkelingen bij andere kabel providers. Gezien de achterstand die ze nu al hebben mag de verhoging wel meer worden dan tot 50MB, dan lopen ze pas weer gelijk, ach wie weet verrassen ze ons |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 15 July 2010, 20:55
|
Quote markmart schreef: Is er ondertussen al wat meer bekend over de 'geplande' snelheidsverhoging, ondertussen lopen ze aardig achter de feiten aan, gezien de ontwikkelingen bij andere kabel providers. Gezien de achterstand die ze nu al hebben mag de verhoging wel meer worden dan tot 50MB, dan lopen ze pas weer gelijk, ach wie weet verrassen ze ons Tussen oktober en december 2010 van horen zeggen. Mijn gedachten zijn dat Caiway wacht op KPN die met zijn partners VDSL (FTTC) gaat uitrollen eind dit jaar. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid verhoging(en) 2010', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
snelheid niet stabiel | Storing | : 5 | 21 May 2020 |
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? | Snelheid | : 7 | 27 Dec 2019 |
Groot verschil in snelheid bij VPN | Algemeen | : 6 | 22 Sep 2018 |
Snelheid (Regio Almelo) ver beneden peil | Snelheid | : 8 | 23 Jul 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie