Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
Telefoon verbinding stoort
|
|
Martijn |
Geplaatst op 28 February 2013, 11:36
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag » 2548 » Alles-in-1 Totaal » Linksys EA6500 » Entone IPTV Berichten: 11 Lid sinds: 15 Dec 2012 |
Sinds enige weken het glasvezel pakket binnen en aangesloten, qua internet verbinding helemaal goed. Bedraad een ping van <1ms en download/upload 325 mbps gemiddeld. Hier ben ik natuurlijk erg blij mee. Draadloos nog het een en ander instellen maar ook hier goede resultaten, voornamelijk natuurlijk op de 5 Ghz. Echter is telefoneren er niet echt beter op geworden. In het begin van het gesprek is het vaak helder en goed geluid, maar na een tijdje (een paar minuten) valt het geluid weg en komt er ruis op de verbinding. De telefoon kabels zijn niet vernieuwd en ik heb ook al geprobeerd om de telefoon direct in de meterkast te plaatsen (hetzelfde resultaat) Voorheen kabel Caiway all in one (super) heb ik nooit problemen met de telefoon gehad. Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en nog beter een oplossing? Alvast bedankt. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 28 February 2013, 12:47
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Is het een soort van vliegtuiggeluid? |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 February 2013, 13:05
|
![]() Official van CaiWay ![]() » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Martijn schreef: Sinds enige weken het glasvezel pakket binnen en aangesloten, qua internet verbinding helemaal goed. Bedraad een ping van <1ms en download/upload 325 mbps gemiddeld. Hier ben ik natuurlijk erg blij mee. Draadloos nog het een en ander instellen maar ook hier goede resultaten, voornamelijk natuurlijk op de 5 Ghz. Echter is telefoneren er niet echt beter op geworden. In het begin van het gesprek is het vaak helder en goed geluid, maar na een tijdje (een paar minuten) valt het geluid weg en komt er ruis op de verbinding. De telefoon kabels zijn niet vernieuwd en ik heb ook al geprobeerd om de telefoon direct in de meterkast te plaatsen (hetzelfde resultaat) Voorheen kabel Caiway all in > Beste Martijn, Hartelijk dank voor je melding. We gaan je storing graag na. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Ik wil wel vermelden dat er momenteel een storing speelt inzake telefonie over glas waardoor klanten een 'brom' toon horen. Maar uit je omschrijving blijkt het bij jou om een andere melding te gaan. We wachten je reactie af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
whollander |
Geplaatst op 04 March 2013, 12:15
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 29 Aug 2010 |
Hallo Martijn, Ik heb een soortgelijk probleem. Vaak verloopt het gesprek goed, Maar af en toe hoor je aan het begin al, dat er iets niet lekker loopt en maakt de spraak na een enkele tientallen seconden langzaam plaats voor ruis. Dat kan dan bij meerdere gesprekken achter elkaar plaatsvinden. Een reset van het glasmodem helpt dan op dat moment. De telefonische helpdesk dacht ook aan een "brom", maar ik hou het op ruis. Mvg. Wim |
|
|
Martijn |
Geplaatst op 04 March 2013, 12:38
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag » 2548 » Alles-in-1 Totaal » Linksys EA6500 » Entone IPTV Berichten: 11 Lid sinds: 15 Dec 2012 |
Hallo Wim, De Caiway zou mijn storing nagaan, maar daar heb ik nog niets van gehoord. Maar het bericht is ook nog niet zo lang gepost natuurlijk, dus geduld is een schone zaak :-) Het klopt dat je vaak in het begin al geen 'kraakhelder geluid' meer hoort. Ik zal ook eens kijken of een reset van het glasmodem dan helpt. Eigenlijk wel aburd dat je je modem moet gaan resetten voordat je kan bellen. Ik hoop dat ze deze storing dan ook snel op kunnen lossen. Mocht het erg lang duren dan zal ik toch maar eens gaan vragen hoe dat zit met betalen voor een product wat niet werkt. Voor nu vind ik het oke omdat het allemaal nieuw is, maar ik ben niet van plan om maandelijks te gaan betalen voor een niet functionerend product. Maar we wachten nog even af, het probleem is bij meerdere mensen bekend dus er zal ook wel hard aan gewerkt worden. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 04 March 2013, 12:57
|
![]() Official van CaiWay ![]() » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote whollander schreef: Hallo Martijn, Ik heb een soortgelijk probleem. Vaak verloopt het gesprek goed, Maar af en toe hoor je aan het begin al, dat er iets niet lekker loopt en maakt de spraak na een enkele tientallen seconden langzaam plaats voor ruis. Dat kan dan bij meerdere gesprekken achter elkaar plaatsvinden. Een reset van het glasmodem helpt dan op dat moment. De telefonische helpdesk dacht ook aan een "brom", maar ik hou het op ruis. Mvg. Wim Beste whollander, De door jou omschreven storing is bekend. We werken hard aan een oplossing. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Ik je dan koppelen aan de storing waardoor je een e-mail ontvangt wanneer de storing is verholpen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon verbinding stoort', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
Instabiele verbinding | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 1 | 06 May 2021 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket