obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Blokkerig beeld, storingen
ronzuid
Hallo Caiway,

sinds gisteren constant storend en blokkerig beeld op bijna alle zenders, ik woon in Poeldijk, 2685vv-5

Nee, ik heb niks veranderd.
Ja, alles is altijd perfect geweest.
Ja, blokkerig is op alle 5 de tv's
Ja, aan alle eisen voor perfect beeld is voldaan, koka coax kabel, Hirschmann verdeler

Met internet geen klachten.


Hopen dat het woensdag avond weg als Real Madrid - Manchester United gespeeld word!!!

Het is heel erg lang geleden dat wij storing hebben gehad, hebben eigenlijk nooit last, hopelijk word er snel even naar gekeken.
 
Caiway Webcare
Beste Ronzuid,

Hartelijk dank voor je melding.

Er zijn in je omgeving geen storing of werkzaamheden die het blokkerig beeld kunnen verklaren. Ook je internetsignaal is goed. Wel zie ik een aantal waardes oplopen.

Deze waardes kunnen als storingsbron het signaal hebben. Dit kan door het netwerk komen of door de binnenhuisinstallatie. Natuurlijk kunnen we een monteur sturen, maar we willen je verzoeken eerst je binnenhuisinstallatie na te gaan.

Ondanks dat je hier niks in gewijzigd hebt kan een defecte verdeler de storingsbron zijn. Voor tips voor digitale televisie en internet hebben we de volgende links http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding en http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/radioentelevisie/tipsvoordigitaletv/10tipsvooroptimaledigitaletelevisie!

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Tja, dat bedoel ik nou, alsof ik uit een ei kom...........

Aan alle voorwaarden is voldaan schreef ik nog en er is niks veranderd.

Wat bedoeld u met waarde's oplopen en waar duid dat volgens jullie op?
 
Adios
Dat de waardes van jouw bloeddruk niet teveel moeten stijgen Grin
 
ronzuid
Hallo,

allereerst even dit, vrijwel direkt na mijn eerste post nam Caiway uit zichzelf contact met mij op over bovenstaande, erg netjes!

Vandaag de gehele binnenhuis installatie nagekeken, alles lijkt goed te zijn en stofvrij, er is niks veranderd.
Zojuist was ik bij de buren op nr.7 en ook zij hadden last van storing, wellicht dat het dus niet bij ons zit maar in de centrale kast in de straat, de laatste maanden is er enorm veel gegraven (riool werkzaamheden e.d.) bij ons in de straat, misschien heeft dat er mee te maken?
 
Roberto
In Loenen liep het eindelijk lekker met de AIRTIES tot vanavond.
Veel blokkerig beeld tijdens voetbal. Ook andere zenders.
Nog meer mensen last van?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokkerig beeld, storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie