Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Extra pakket op Smartcard werkt niet op mijn Cisco
kareltjuh
na wat zoek werk zag ik dat de Cisco officieel Caiway niet ondersteund zelf. het kan iets in de software zitten wat de kaart zelf niet pakt. Deze cisco's staan eigenlijk alleen voor Ziggo

http://www.cisco.com/web/NL/consumer/...55dvb.html

gamlagirl
Dat heb ik inderdaag ook gelezen, maar het rare is dat hij beneden voor ong een jaar wel heeft gewerkt met een smartcard erin. Vandaar dat we er vanuit zijn gegaan dat hij het nu nog steeds doet, maar helaas werkt hij in deze niet.

De cisco waar de kaart wel in werkte is helaas vorige week kapot gegaan, maar daar hebben we heel vaak met de kaart naar programma's uit het pakket naar gekeken.

Adios
Een Humax PVR werkt uitstekend ! 5050C of 5200C ,=. Beiden hebben twee tuners en geschikt voor HD.

Heb je de Cisco al bijgewerkt met de laatste firmware?

gamlagirl
De cicso is helaas alleen te updaten als je ziggo hebt, omdat hij officeel van ziggo is.
Dat is helaas dus niet mogelijk.

Ik was vandaag al online gaan kijken voor een andere PVR, en kwam zelf ook al uit op de 5050c en 5200c van humax. Ik heb ze met elkaar vergeleken maar erg veel verstand heb ik er nu niet van waarom de 5200c nu beter zou moeten zijn, ook al komt die beter uit de test.

Adios
In Amstelveen of Mijdrecht hebben ze Ziggo. Ken je daar niemand ?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra pakket op Smartcard werkt niet op mijn Cisco', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
Extra tijd opnemen bij EPG Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 29 May 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 Oct 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 Sep 2023
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie