obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen Ipad/Iphone APP
IPv6-Router
Jammer dat deze APP alleen voor Alles-in-1 Glas gebruikers is. Misschien is het voor Caiway mogelijk om deze voor Alles-in-1HD (kabel) gebruikers ook beschikbaar te stellen.PC
 
Murgen
Wij hebben hier de 10 zenders viade App en dat werkt eigenlijk boven verwachting goed. Bestaat er een port van die App naar de Mac?
 
Radar
Even dit draadje reanimeren....

Ik heb de app geïnstalleerd en bij openen krijg ik de lijst met beschikbare zenders.
Eerst krijg ik nog de melding dat....ja wat was het ook alweer....iets van een decrypter die niet gevonden kon worden, en dat versleutelde kanalen niet getoond worden....zoiets was het.

Wanneer ik een zender selecteer, krijg ik de programmalijst.
Wanneer ik op een programma klik, wat op dit moment uitgezonden wordt, krijg ik een ander scherm met een play knop onderin.
Wanneer ik op de play knop tik, komt er een player tevoorschijn, en die verdwijnt ook weer net zo snel.

Dat is alles wat ik te zien krijg.....zijn er meer met dit fenomeen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 12 2013 16:57:12:
Dat was met mijn iPhone.....net ook even die van mijn vrouw geprobeerd....zelfde verhaal.

Er is nog een derde iPhone in huis, maar die nog niet geprobeerd.

Ook nog niet geprobeerd op 1 van de iPadden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 12 2013 17:05:35:
Inmiddels wel op een iPad geprobeerd en daar werkt het wel !?
Gewijzigd door Radar op 12 maart 2013, 17:05
 
Murgen
Nee maar ik zou de app even verwijderen en weer opnieuw installeren.
 
Radar
Heb ik al gedaan.....

1 iPhone 4 met 6.1.1 geen JB en 1x 4S met 6.1.1 en JB
 
Murgen
App draait hier op 4, 4s, ipad 1,2,3 en op mini ipad. Allen zonder JB. Geen issues, alleen reageert ipad 1 traag maar dat is logisch. Zelfs op 3s werkt de app.
 
Caiway Webcare

Quote

Radar schreef:

Heb ik al gedaan.....

1 iPhone 4 met 6.1.1 geen JB en 1x 4S met 6.1.1 en JB


Beste 'radar',

Geeft de app de melding op beide Iphones?

Indien het alleen de Iphone met jailbreak betreft kan ik je als volgt informeren:

Met Multiscreen TV kunt u op de iPhone en iPad televisiekijken in en rondom het huis. Om de kwaliteit van het product te garanderen hebben we Multiscreen TV zorgvuldig getest. Wij kunnen geen garantie geven op apparaten met een jailbreak.

Indien je de melding ook op de Iphone zonder jailbreak ontvangt, ontvangen we graag je adresgegevens in een PB om telefonisch contact met op te kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen Ipad/Iphone APP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie