obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
hoge snelheid
nossie
Hallo Allemaal,

Ik heb het Caiway All in 1 Lounge met 50Mbs.

Zo af en toe doe ik een speedtest op speedtest.net en haal ik een snelheid van meer dan 80 Mbs.

Is dit een fout in de speedtest, of kan Caiway daadwerkelijk deze snelheid doorgeven?

Normale download metingen zitten meestal rond de 49-51 Mbs.
 
Adios
Ik denk dat iedereen al op de hoogste snelheid wordt gezet Smile
 
popmart1970
hmmm dat beloofd dan niets goeds bij mij!!!! kom nooit boven de 51-52 Mbs!! Snelheidsverhoging zal dan niet meer haalbaar zijn door "beperking" te versoepelen.....als er geen beperking is om mee te beginnen!!!

Ach dan maar over ruim 2 jaar glas....indien dit zo'n vaart gaat lopen tenminste!!CryAnnoyingGrin
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
popmart1970
Klopt ook hoor robert!!

Echter is er bij UPC en Ziggo voor een lagere prijs al hogere snelheid verkrijgbaar.....en als iedereen al op volle snelheid gezet is......blijft het bij mij toch maar 51-52 Mbs.....en niet oplopend tot max 120Mbs (als ik zou willen!)

Maar vooralsnog is het t.o.v mijn vorige adsl van 11Mb een megasnelheid hoor!!!Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Hoger. De kabel kan ook makkelijk 1 gb/s aan in de toekomst hoor.
 
Adios
Ohw, ik had dit gelezen namelijk een tijdje terug. Vandaar dat ik dacht, dat kan makkelijk in de toekomst.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/10687/T...etten.html
Gewijzigd door Adios op 22 december 2012, 09:17
 
Adios
Ik las wel het gerucht dat Ziggo ook met IPTV wil beginnen over een jaar.
 
Adios
Maar dan zou hun eigen coaxnetwerk waarvoor ze veel geld hebben betaald, nutteloos worden? Wat gebeurt daar dan mee ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te hoge latency op glasfiber CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 2 24 jul 2022
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Advertentie