obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?
Adios
Ik lees op het forum van tweakers de eerste ervaringen van mensen uit Wateringsveld.

Wat ik helaas lees is dat het beeld van de Entone minder mooi is als via de coaxkabel. Het beeld is minder scherp en de kleuren zijn fletser.
Daarbij schijnt de afstandsbediening slecht te werken. De ontvanger reageert niet goed op commando's.

Ook gaat je beeld haperen als je op de computer wat download. Dit mankement hebben we in Krimpen ook een tijdje gehad. Toen zag het beeld er zo uit:

YouTube Video


Dat is gelukkig in Krimpen toen verholpen, maar nu hebben ze het zelfde probleem in Wateringsveld.

Ik hoor graag de ervaringen van mensen hier die een Entone PVR hebben.

Want van deze eerste reacties over die Entone, ben ik behoorlijk geschrokken.
Gewijzigd door Adios op 08 november 2012, 20:45
 
Adios
Waar wacht je dan op, Robert ? Yummy
 
AlHor
Ben jij 4320p op tweakers? Ook in de 4K range ;-) Haha
Gewijzigd door AlHor op 08 november 2012, 23:34
 
Murgen
Wij hebben hier digitale televisie via de coax en via de IPTV Entone. Op 1 TV heb ik allebei de signalen. Het verschil tussen beide signalen en beeld is mimimaal maar gevoelsmatig is de coax iets mooier/scherper.

Wel vervelend dat de Entone regelmatig vastslaat en dan niet meer reageert op de afstandsbediening en de knoppen op de voorkant. Alleen rebooten door de aan/uit 4 seconden ingedrukt te houden werkt dan nog. Omdat we nog voornamelijk via coax kijken en de Entone alleen gebruiken voor opnemen kan ik niet aangeven of de Entone iedere dag vastloopt, ik moet hem in ieder geval wekelijks rebooten.
 
Adios
Nou Murgen. Dat regelmatig vastlopen heb ik op de coaxkabel toch echt nooit last van. Zowel niet met de ingebouwde digitale tuners in mijn televisies als de Humax PVR.

Dus IPTV op glasvezel heeft nog wel een weggetje af te leggen.
 
Adios
Het lijkt mij dat het inlichten van klanten een taak van Caiway zelf is.
 
sikkek
@OPTIMIZER_CO: wordt bij de komende firmware update het probleem ook meegenomen dat opnames na verloop van tijd niet meer plaatsvinden (waarschijnlijk omdat de interne klok niet meer loopt, als je op OK of info drukt, is de tijd op het beeldscherm niet goed, deze loopt niet door)? Of was dit probleem nog niet bekend?
 
Adios
Duidelijk dus, het is Caiway bekend. Grin
 
Caiway Webcare

Quote

sikkek schreef:

@OPTIMIZER_CO: wordt bij de komende firmware update het probleem ook meegenomen dat opnames na verloop van tijd niet meer plaatsvinden (waarschijnlijk omdat de interne klok niet meer loopt, als je op OK of info drukt, is de tijd op het beeldscherm niet goed, deze loopt niet door)? Of was dit probleem nog niet bekend?


Ja dat wordt er ook bij meegenomen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Murgen
Issue: Entone op standby reageert na een dag of wat niet op afstandsbediening. Rode standby lampje zie je de signalen wel ontvangen (knippert) maar verder niets. Alleen reboot laat de Entone terugkomen.

Zit die ook in de update?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie