obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone IPTV ontvanger met 320 gb harde schijf voor glasvezel
Adios
Ik lees dat Caiway in de glasvezelgebieden een Entone IPTV ontvanger gaat gebruiken met een ingebouwde harde schijf van 320 gb.

https://kennisbank.caiway.nl/(S(ialbh...odeID=1310

Hoe groot is de harde schijf die in de Entone zit?

Antwoord
De harddisk in de Entone Amulet is 320 Gigabyte groot.


Nu hebben wij in Krimpen en Loenen een IPTV ontvanger van Airties zonder ingebouwde harde schijf.

Is al bekend wanneer deze Airties ontvangers door Caiway in Krimpen en Loenen worden omgeruild voor een Entone Amulet?
 
Adios
Ik verwacht het eigenlijk wel. Zelfs al zouden we dezelfde tarieven krijgen als de nieuwe glasvezelgebieden en ook de nieuwe snelheden, dan nog kan Caiway het niet maken om je af te schepen met een IPTV ontvanger die minder kan.
 
Caiway Webcare
Het glasvezelnetwerk in Krimpen en Loenen is niet geschikt voor de nieuwe Entone ontvangers. Om die reden is het op dit moment voor ons niet mogelijk om deze daar te gaan leveren.

Wanneer het glasvezelnetwerk is omgebouwd zal het productaanbod inclusief randapparatuur uiteraard worden worden gelijkgetrokken.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wanneer begint de ombouw ?
 
Caiway Webcare
Beste 4K zoals in eerder in een andere post vermeld: Ergens in November komt hier meer informatie over naar buiten. Tot die tijd kan ik hier niks over aangegeven.

Michiel de Vries
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik heb nog regelmatig geen geluid als ik de Airties opstart. Daar zadelt Caiway ons nu al twee jaar mee op.

Niet zo gek dus dat ik meestal kijk via de coaxkabel.
 
Caiway Webcare
Indien je een aanhoudende storing ervaart inzake de AirTies dan lossen we deze graag op. Graag ontvangen we je adresgegevens in een PB.

Je kan ook de AirTies laten testen bij het servicepunt te Krimpen aan den IJssel.

Met vriendelijke groet,

Harma
Gewijzigd door Caiway Webcare op 29 oktober 2012, 16:05
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Harma, ik gebruik de glasvezelontvanger zo weinig, omdat hij wat gebruiksgemak niet kan tippen aan de Humax 5200C.
Ik kan daar gewoon de BBC zenders achter elkaar nummeren in de favorieten lijst.

Bij de Airties blijf je vastzitten aan BBC2 op 25 en BBC3 op 104 ofzoiets.

Dat blijft gewoon onlogisch staan in je zenderlijst. Ik hoop dat de Entone gebruikers dit leed bespaart blijft en dat ze wel de zenders zelf kunnen nummeren.
 
Adios
Uithoorn heeft ook een servicepunt, dat is een stuk dichterbij, maar of ze daar verstand hebben van de Airties weet ik niet.

En Naaldwijk is een echte Caiwayshop. Denk dat je daar het meest succes krijgt. Maar ik denk dat we snel allemaal een Entone krijgen, dus maak je niet te druk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone IPTV ontvanger met 320 gb harde schijf voor glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie