Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
En dan zouden ze je rekening afhandelen...
|
|
Solaris |
Geplaatst op 24 October 2012, 22:36
|
Activiteit » Internet Standaard » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 9 Lid sinds: 24 Oct 2012 |
Ik zit nou al 2 dagen met een rekening (automatisch incasso) dat afgehandeld moet worden. Ik heb genoeg op de rekening staan, daar gaat het niet om maar ik zie al 2 dagen dat zandlopertje staan.... Hoe lang nog??? Straks is mijn verbinding pleite!!! (Al gebeld met de klantenservice dat het VANDAAG zou worden opgelost. Wat is de definitie van 'vandaag' bij Caiway?) |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 26 October 2012, 12:16
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Zou je als dit nu nog niet is verholpen ons je adresgegevens willen doorsturen zodat we dit verder kunnen onderzoeken? Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
Solaris |
Geplaatst op 26 October 2012, 14:44
|
Activiteit » Internet Standaard » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 9 Lid sinds: 24 Oct 2012 |
Laat maar, is al afgehandeld |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En dan zouden ze je rekening afhandelen...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Inconsequente rekening betalingen... | Klacht over CaiWay/Delta | : 5 | 08 Apr 2013 |
Analoge radiozenders zouden niet veranderen | Algemeen | : 1 | 08 Apr 2011 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie