obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Internet Abbonement, Internet valt elk uur ongeveer weg.
Marctraider
Hallo,

Reeds heb ik Caiway basis internet genomen 8Mbit en bij Rekam de kabel verbinding geactiveerd.
Het probleem wat ik heb is dat elk uur, of 2 uur, het internet even zeer langzaam gaat, bijna zo goed als verbroken. Bijna geen activiteit meer tussen Modem (Internet) en computer. Duurt zeker wel een 3 tot 10~ minuten voordat de verbinding zich weer langzaam aan hersteld.

Ik dacht eerst dat het aan mijn Router lag, maar die ligt er ondertussen al onderuit. Zovel op mijn laptop als op PC gebeurd deze storing.

Ik heb de modem direct met de bijgeleverde Coax kabel aangesloten in de meterkast (Zonder splitter, want ik heb geen interesse om TV te ontvangen van rekam. En vervolgens de modem met een UTP kabel aan mijn PC gehangen.

Het rare is, in de tijd dat ik geen probleem ondervind is mijn connectie zeer stabiel. Ik haal ruim de 8MBit/s en ook de juiste upload snelheid. Mijn latency naar andere servers in nederland is ook zo'n 10ms en ik ondervind nergens problemen mee totdat dit probleem zich eens in het uur of paar uur afspeeld.


Iemand een idee?
 
Adios
Ja, bel de REKAM !!!!
 
gertbono
De Klantenservice bellen en je klachten voorleggen.
 
Marctraider
Gedaan,

Werdt netjes geholpen en gelijk de meeste factoren uitgesloten.

Smile
 
Adios
Is het probleem al verholpen ?
 
Marctraider
Um, nee nog niet. Maar ik heb er vandaag wel minder last van. Geen idee het kan nog komen...

Ze zouden de connectie monitoren en kijken of er fluctuaties of een zwak signaal zich voordoet..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Internet Abbonement, Internet valt elk uur ongeveer weg.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Advertentie