Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Nieuw Internet Abbonement, Internet valt elk uur ongeveer weg.
|
|
Marctraider |
Geplaatst op 22 September 2012, 03:10
|
Activiteit » Gouda » 2801ZA » Internet Standaard » Arris Touchstone » Op het moment niet. Berichten: 28 Lid sinds: 22 Sep 2012 |
Hallo, Reeds heb ik Caiway basis internet genomen 8Mbit en bij Rekam de kabel verbinding geactiveerd. Het probleem wat ik heb is dat elk uur, of 2 uur, het internet even zeer langzaam gaat, bijna zo goed als verbroken. Bijna geen activiteit meer tussen Modem (Internet) en computer. Duurt zeker wel een 3 tot 10~ minuten voordat de verbinding zich weer langzaam aan hersteld. Ik dacht eerst dat het aan mijn Router lag, maar die ligt er ondertussen al onderuit. Zovel op mijn laptop als op PC gebeurd deze storing. Ik heb de modem direct met de bijgeleverde Coax kabel aangesloten in de meterkast (Zonder splitter, want ik heb geen interesse om TV te ontvangen van rekam. En vervolgens de modem met een UTP kabel aan mijn PC gehangen. Het rare is, in de tijd dat ik geen probleem ondervind is mijn connectie zeer stabiel. Ik haal ruim de 8MBit/s en ook de juiste upload snelheid. Mijn latency naar andere servers in nederland is ook zo'n 10ms en ik ondervind nergens problemen mee totdat dit probleem zich eens in het uur of paar uur afspeeld. Iemand een idee? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 22 September 2012, 04:04
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ja, bel de REKAM !!!! |
|
|
gertbono |
Geplaatst op 22 September 2012, 10:06
|
Activiteit » Rekam-gebied » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Asus RT- AC68U » Complete TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 18 Lid sinds: 20 Jul 2012 |
De Klantenservice bellen en je klachten voorleggen. |
|
|
Marctraider |
Geplaatst op 22 September 2012, 17:11
|
Activiteit » Gouda » 2801ZA » Internet Standaard » Arris Touchstone » Op het moment niet. Berichten: 28 Lid sinds: 22 Sep 2012 |
Gedaan, Werdt netjes geholpen en gelijk de meeste factoren uitgesloten. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 22 September 2012, 20:37
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Is het probleem al verholpen ? |
|
|
Marctraider |
Geplaatst op 22 September 2012, 21:28
|
Um, nee nog niet. Maar ik heb er vandaag wel minder last van. Geen idee het kan nog komen... Ze zouden de connectie monitoren en kijken of er fluctuaties of een zwak signaal zich voordoet.. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Internet Abbonement, Internet valt elk uur ongeveer weg.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie