Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Wat is er met internet??
|
|
ThaOdie |
Geplaatst op 20 July 2012, 20:04
|
Activiteit » 3141bp » Alles-in-1 Relax » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 18 Lid sinds: 20 Jul 2012 |
Pagina's worden niet geladen of maar voor de helft, duurt soms minuten voordat er verbinding komt. En een enorm hoge ping bij het tracen naar DNS. TV kan ik wel gewoon kijken zonder storing...
ThaOdie voegde bij, bestand:
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 20 July 2012, 22:34
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Zit je op de coax of glasvezel ? |
|
|
ThaOdie |
Geplaatst op 20 July 2012, 23:27
|
Activiteit » 3141bp » Alles-in-1 Relax » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 18 Lid sinds: 20 Jul 2012 |
Ik zit nog steeds op coax.. glas schieten ze echt niet mee op hier.. |
|
|
gertbono |
Geplaatst op 21 July 2012, 20:19
|
Activiteit » Rekam-gebied » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Asus RT- AC68U » Complete TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 18 Lid sinds: 20 Jul 2012 |
De pagina's laden hier ook heel traag. De verbinding schommelt heel erg gisteren en vandaag in Gouda. |
|
|
zoef40 |
Geplaatst op 21 July 2012, 22:06
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 21 Feb 2010 |
Quote ThaOdie schreef: Pagina's worden niet geladen of maar voor de helft, duurt soms minuten voordat er verbinding komt. En een enorm hoge ping bij het tracen naar DNS. TV kan ik wel gewoon kijken zonder storing... Hier in IJsselstein is het ook wéér bagger. Wat een amateuristische kuttent. Bij mij is dat al 2 jaar zo. Je kan in je recht staan maar je recht krijgen dat is heel wat anders...
zoef40 voegde bij, bestand:
|
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 23 July 2012, 11:51
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote ThaOdie schreef: Pagina's worden niet geladen of maar voor de helft, duurt soms minuten voordat er verbinding komt. En een enorm hoge ping bij het tracen naar DNS. TV kan ik wel gewoon kijken zonder storing... Had ik je al via Twitter beantwoord of was dat iemand anders? @gertbono Zou je ons kunnen aangeven om welk adres het gaat, mag per privebericht of eventueel webcare@caiway.nl @zoef40 Helaas is daar momenteel (nog) niet veel aan te doen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
zoef40 |
Geplaatst op 23 July 2012, 16:45
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 21 Feb 2010 |
Quote @zoef40 Helaas is daar momenteel (nog) niet veel aan te doen. Bert Vellekoop Bert, Ik geloof nog steeds dat je de beste bedoelingen hebt, maar waar het mij om gaat is dat dit al 2 jaar zo is en dat ik op geen enkele wijze wordt gecompenseerd voor de 10% van de tijd dat ik er last van heb (lees: s'avonds en in het weekend). Het kan niet zo zijn dat ik ergens 100% voor betaal en daarvoor maar 90% geleverd krijg. Dat is net zoiets als een auto afleveren die 10% van de tijd niet kan rijden om maar eens een metafoor te gebruiken. Dat zou jij ook niet accepteren....toch? En ik zie die 10% regel ook nergens terug in de algemene voorwaarden als zijnde acceptabele norm voor een werkende verbinding. En dáár zit mijn pijnpunt. Begrijp me goed: ik zie liever dat het wordt opgelost dan dat ik hier mijn gelijk probeer te halen. Maar ik voel me zo onbegrepen en niet gehoord, dat is gewoon frustrerend en brengt mij tot harde uitspraken richting de organisatie Caiway B.V. Wat dat betreft moeten ze goed leren begrijpen dat de klanten hun brood zijn. Als ik dit soort dingen zou flikken op mijn werk dan kon ik gewoon een andere baan gaan zoeken...en dat is geen grap. Dus vooral dit doorcommuniceren naar het hogere kader (MT?), en laat ze maar eens contact met mij opnemen. |
|
|
ThaOdie |
Geplaatst op 23 July 2012, 23:14
|
Activiteit » 3141bp » Alles-in-1 Relax » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 18 Lid sinds: 20 Jul 2012 |
@caiway Dat was iemand anders. Het schijnt nu redelijk te gaan met 32 ms als top en 24 ms gemiddeld. wel raar dat het altijd in het weekend is. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 24 July 2012, 13:45
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote zoef40 schreef: Quote @zoef40 Helaas is daar momenteel (nog) niet veel aan te doen. Bert Vellekoop Bert, Ik geloof nog steeds dat je de beste bedoelingen hebt, maar waar het mij om gaat is dat dit al 2 jaar zo is en dat ik op geen enkele wijze wordt gecompenseerd voor de 10% van de tijd dat ik er last van heb (lees: s'avonds en in het weekend). Het kan niet zo zijn dat ik ergens 100% voor betaal en daarvoor maar 90% geleverd krijg. Dat is net zoiets als een auto afleveren die 10% van de tijd niet kan rijden om maar eens een metafoor te gebruiken. Dat zou jij ook niet accepteren....toch? En ik zie die 10% regel ook nergens terug in de algemene voorwaarden als zijnde acceptabele norm voor een werkende verbinding. En dáár zit mijn pijnpunt. Begrijp me goed: ik zie liever dat het wordt opgelost dan dat ik hier mijn gelijk probeer te halen. Maar ik voel me zo onbegrepen en niet gehoord, dat is gewoon frustrerend en brengt mij tot harde uitspraken richting de organisatie Caiway B.V. Wat dat betreft moeten ze goed leren begrijpen dat de klanten hun brood zijn. Als ik dit soort dingen zou flikken op mijn werk dan kon ik gewoon een andere baan gaan zoeken...en dat is geen grap. Dus vooral dit doorcommuniceren naar het hogere kader (MT?), en laat ze maar eens contact met mij opnemen. Ik ga in deze niet te uitgebreid in op de case, hebben we in het verleden gedaan. De uitkomst is bij ons beiden bekend. Echter roepen dat 10% van de tijd je internetverbinding niet werkt klopt niet, je verbinding is ook in de avonduren beschikbaar maar kan tijdens piekmomenten slechter presteren. Dat laatste is een geaccepteerde marge die bij Caiway wordt toegelaten, dus in deze nogmaals en concluderend is er niets voor je te doen. @ThaOdie Heb je het volledige adres voor ons zodat we dit verder in onderzoek kunnen nemen? Bert Vellekoop Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
zoef40 |
Geplaatst op 24 July 2012, 14:52
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 21 Feb 2010 |
Quote Ik ga in deze niet te uitgebreid in op de case, hebben we in het verleden gedaan. De uitkomst is bij ons beiden bekend. Echter roepen dat 10% van de tijd je internetverbinding niet werkt klopt niet, je verbinding is ook in de avonduren beschikbaar maar kan tijdens piekmomenten slechter presteren. Dat laatste is een geaccepteerde marge die bij Caiway wordt toegelaten, dus in deze nogmaals en concluderend is er niets voor je te doen. Mooi verhaal maar ik accepteer je zoethoudertje niet. Jullie "marge" staat nergens beschreven in de voorwaarden en heeft dus geen juridische grond. Laat maar zien! Ik heb duidelijk aangegeven dat de pingtijden zó erbarmelijk slecht zijn tot aan 100% packetloss toe dat 10% van de tijd ik NIET fatsoenlijk kan internetten, en dat noem jij beschikbaar. Een auto zonder banden is ook beschikbaar, maar dan rijd hij geen meter. Ook hier geld: als jullie dat anders zien dan wil ik de monitoring rapporten wel eens zien. Die heb je niet. Conclusie: jullie hebben hier een capaciteitsprobleem en ja dát was ons beiden bekend. Dat dat al bijna 2 verdomde jaren duurt is dan zogezegd een geaccepteerde marge en ronduit schandalig.....flikker toch op. Dit is zeker nog niet voorbij, dan ken je mij nog niet... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is er met internet??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie