obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
problemen fot's uploaden en verzenden
mary
Goedemorgen.
Na een weekend wel/geen internet kom ik er nu achter dat ik voor de zoveelste keer geen foto's groter dan 150 kb kan verzenden of uploaden.
Alles gereset, rechtstreeks kabel in de wanddoos en pc , helaas geen resultaat.
Speedtest geeft wel goede download maar bij upload blijft ie verbinding zoeken ( connecting).
Dit is nu al de derde keer in zeer korte tijd, kan iemand mij vertellen of er een storing of werkzaamheden zijn?
Ik word er zo moe van.........
Heb 1 keer de helpdesk gebeld toen het voor het eerst gebeurde en daar werd mij verteld dat het dus aan mij pc lag en aan 3 laptops. Nou dus niet want ik heb een laptop getest bij mijn zus met ( ook caiway) en daar liept het verzenden en uploaden als een zonnetje.
Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken
 
Joke Den Haag
Misschien andere provider nemen? Heb ik toen ook gedaan en nog steeds geen spijt.
 
Caiway Webcare

Quote

mary schreef:

Goedemorgen.
Na een weekend wel/geen internet kom ik er nu achter dat ik voor de zoveelste keer geen foto's groter dan 150 kb kan verzenden of uploaden.
Alles gereset, rechtstreeks kabel in de wanddoos en pc , helaas geen resultaat.
Speedtest geeft wel goede download maar bij upload blijft ie verbinding zoeken ( connecting).
Dit is nu al de derde keer in zeer korte tijd, kan iemand mij vertellen of er een storing of werkzaamheden zijn?
Ik word er zo moe van.........
Heb 1 keer de helpdesk gebeld toen het voor het eerst gebeurde en daar werd mij verteld dat het dus aan mij pc lag en aan 3 laptops. Nou dus niet want ik heb een laptop getest bij mijn zus met ( ook caiway) en daar liept het verzenden en uploaden als een zonnetje.
Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken


Als eerste vermoeden denk ik dat het met het signaal of de verbinding van je modem te maken heeft, als je je adresgegevens in een PB doorgeeft zal ik het verder uitzoeken voor je.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
kelly89
Ik wil even melden dat het bij mij ook een drama is!!!!!

Het is gewoon om te janken, speedtest kan niet eens de Upload snelheid meten want die doet het gewoon niet!!!!!

Ik vind het belachelijk hoeveel problemen er zijn met Caiway en dan hebben we het duurste pakket terwijl je de helft van de tijd niet eens fatsoenlijk kan internetten, belachelijk.

En als je dan de helpdesk belt dan krijg je altijd standaard te horen: Nee mevrouw er is geen storing/werkzaamheden, het probleem ligt bij uzelf!

Ja hoor tuurlijk, en bij de buurvrouw, en bij de andere buurvrouw, en ook bij de buren verderop in de straat en zelfs bij de buren aan de andere kant van het dorp.

Tuurlijk caiway het probleem ligt gelukkig nooit bij jullie.
 
mary
ik wil even melden dat ik hier op het forum wel direct een bericht gehad heb via pb en duidelijk antwoord heb gehad.
ik zal niet zeggen dat het niet meer voor zal komen ( tot nu toe geen last meer gehad) maar het feit dat ik hier wel netjes antwoord heb gekregen vind ik wel het vermelden waard.

de helpdesk moet wel grondig onderhanden genomen worden want daar wordt men idd niets wijzer.
 
Caiway Webcare

Quote

kelly89 schreef:

Ik wil even melden dat het bij mij ook een drama is!!!!!

Het is gewoon om te janken, speedtest kan niet eens de Upload snelheid meten want die doet het gewoon niet!!!!!

Ik vind het belachelijk hoeveel problemen er zijn met Caiway en dan hebben we het duurste pakket terwijl je de helft van de tijd niet eens fatsoenlijk kan internetten, belachelijk.

En als je dan de helpdesk belt dan krijg je altijd standaard te horen: Nee mevrouw er is geen storing/werkzaamheden, het probleem ligt bij uzelf!

Ja hoor tuurlijk, en bij de buurvrouw, en bij de andere buurvrouw, en ook bij de buren verderop in de straat en zelfs bij de buren aan de andere kant van het dorp.

Tuurlijk caiway het probleem ligt gelukkig nooit bij jullie.


Dat gaan we allemaal onderzoeken zodra we je adresgegevens in een PB ontvangen, er moet zeker wel een oplossing te vinden zijn.

Overigens zijn er bij de helpdesk flinke verbeteringen doorgevoerd, als er nog incidenten plaatsvinden horen we het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen fot's uploaden en verzenden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie