Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen?
|
|
cawul |
Geplaatst op 08 May 2022, 08:59
|
Activiteit Berichten: 421 Lid sinds: 15 Jan 2012 |
Ik krijg geen berichten meer binnen op mijn caiway.nl email adres. Gebruik dit mail adres weliswaar amper, maar toch. In Outlook 365 Caiway POP Account Setings General Settings Your name: mijn volledige naam Account name: volledige email address (username-at-caiway.nl) Reply-to-address: blanko Organization: blanko Mail Settings: Leave a copy of message on the server Remove from server after [14] days. File > Account Settings > Server settings: Incoming mail: username (zonder at caiway.nl) (* zie note) Password: ** Server: pop.caiway.nl Port: 995 [X] This server requires an encrypted connection (SSL/TLS) enabled Outgoing mail: Server: smtp.caiway.nl Port: 465 (*zie note) Encryption method: SSL/TLS Require logon using secure password authentication (SPA) - not checked (*) My Outgoing (SMTP) Server requires authentication geselecteerd: Use same settings as my incoming server Notes: a) bij Incoming mail: username-at-caiway.nl of alleen username - maakt geen verschil b) bij Outgoing mail: wijziging van 465 naar 587 Outlook meldt dan: "Something went wrong Something went wrong and Outlook couldn’t save your account settings. Please try again." Windows 10 x64 mert Office 365 Heeft iemand een suggestie? thanks! |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 08 May 2022, 18:28
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Bij mij staan de instellingen zoals in plaatje te zien is
Bakstenen voegde bij, bestand:
|
|
|
damted |
Geplaatst op 26 July 2022, 09:23
|
Activiteit » Naaldwijk » 2672EB » Draytek Berichten: 17 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Hoe staan de instellingen voor uitgaande email dan. POP settings, doen het nog wel op poort 110 en ik dachyt ook wel op de secure port. Ik heb bij een vriend van mij geconstateerd dat SMTP over poort 25 ook niet meer werkt (sinds een aantal dagen, krijgt hij daar een foutmelding op) Poort 110 voor POP is een unsecure verbinding, evenals port 25 voor SMTP. Maar wat zijn de juiste settings voor een @kabelfoon.nl gebruikersnaam / email adres? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 09 August 2022, 13:40
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Een tip: gebruik nooit een provider mailadres. Je kan later niet overstappen omdat alles aan dat mailadres hangt.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Instellingen Nokia glasvezelmodem | Instellingen software | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
Eigen (Fritzbox) modem instellingen | Hardware instellingen | : 4 | 28 Jan 2022 |
Eigen router, instellingen? | Eigen netwerk | : 1 | 19 Oct 2020 |
Juiste opstelling en instelling | Eigen netwerk | : 1 | 01 May 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie