Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Juiste opstelling en instelling
|
|
Jansen010 |
Geplaatst op 30 April 2020, 15:29
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Entone IPTV Berichten: 1 Lid sinds: 30 Apr 2020 |
Beste leden, Ik zie even de bomen door het bos niet meer, vergeef me of verwijs me als deze post al eerder is voortgekomen op het forum. Situatie is als volgt, waarbij ik wil weten hoe ik alles moet gaan instellen: Ik ben ontevreden over de Genesis platinum WiFi router die vaak hapert en traag reageert. Ongetwijfeld heeft dat met locatie en verstoorde signalen te maken, maar hoe het ook zij; niet werkbaar in deze Corona tijd. Ik heb de tplink deco M5 gekocht om een complete en stabiele dekking te krijgen, met meer opties om het kastje ergens te plaatsen. Ook heb ik de entone voor tv (kabel), een bridge voor de Philips hue (kabel), bridge voor de zonnepanelen (kabel) en een smart tv (nu WiFi, maar liefst bekabeld). Het plan; - de m5 ‘achter’ de Genesis te plaatsen (bedraad) - In 1 vd m5 stations een simpele unmanaged switch te hangen, zodat ik daar de hue, de zonnepanelen en de smart tv kan aansluiten met een ethernet kabel. - m5 als WiFi gebruiken voor de MacBooks, iPhones, iPads, Sonos. - de entone bedraad uit de Genesis laten komen De vraag; Hoe stel ik de Genesis in? Hoe stel ik de m5 in? Kan de entone in de Genesis blijven? In de bijlage een tekening. /Edit; volgt. Op de iPad lukt dit niet. /Edit; alle afbeeldingen pakt 't forum niet vanaf een apple device. de upload verwacht 'ie van C:/fakepath/.... maw: helaas geen afbeelding.. of er is er een andere manier? Alvast bedankt voor het meedenken! Gr. Stefan Gewijzigd door Jansen010 op 01 May 2020, 21:22 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Juiste opstelling en instelling', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? | Instellingen software | : 4 | 09 Aug 2022 |
Juiste router? | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 5 | 28 Sep 2017 |
Activeren lukt niet; wel de juiste lampjes | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 2 | 11 Mar 2013 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie