Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk
cawul
Entone decoder Kamai 400/450

Het is mij al een paar keer opgevallen dat het tegelijkertijd
- bekijken van een bestaande opname
of
- terugkijken en opnemen

voor problemen zorgt. De opnames worden niet 'afgesloten', m.a.w. het opnemen gaat gewoon door tot de schijf vol is.

Althans, bij mij.

Ik geef het slechts door als een tip.

Je krijgt zoiets als dit.

W3oCH0h

Het wordt lastig als je eigenlijk geen opname wilt wissen - b.v. programma's of een serie die je nog moet zien.

IPv6-Router
Ik heb hier ook last van. Misschien dat ze het op gaan lossen, maar denk eerder dat ze van het Entone platform af willen.

cawul
Ik had er vaker last van, bijvoorbeeld opnames van 23 uur, maar ik had geen idee wat de oorzaak was.

Tijdens het opnemen moet je dus verder de recorder 'met rust' laten, z'n ding laten doen, klaar.
Niet een bestaande opname terugkijken en tegelijkertijd opnemen.

Ik heb ook het vermoeden dat je tegen problemen aanloopt bij opnemen én tegelijkertijd terugkijken van een programma. Ik bedoe: een niet opgenomen programma.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
Extra tijd opnemen bij EPG Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 29 May 2024
opnemen met Amini Aria in de cloud? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 21 May 2024
Dolby is terug! Interactieve TV, Pay Per Event : 2 20 Dec 2023
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie