Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail
|
|
marrich77 |
Geplaatst op 23 November 2021, 20:31
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP LINK 1200 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 11 Lid sinds: 13 Nov 2018 |
Hoi, Sinds enige tijd blijft er af en toe mail hangen in mijn spamfilter van de webmail. Ik heb GEEN spamfilter aangezet en ook nooit gehad. Een work-around was, om het via mijn Gmail door te laten sturen, dit werkte prima. Nu zijn er de laatste dagen een kleine 12 mails blijven hangen. Alle mails zijn gewoon van vertrouwde afzenders. Bij de caiway klantenservice gaven ze aan door, op de afzender te klikken en dan vast te houden, dat je kan aangeven dat het vertrouwd is. Ik weet niet hoe lang je die klik moet inhouden, maar ik heb dat advied om 12.30 ongeveer gekregen. En mijn vinger begint nu aardig te verkrampen. Maar zonder dollen. Heeft iemand hier nog advies? Want dit is gewoonweg erg irritant. Bedankt alvast, groeten Richard -----------------------------------------------------------------------------------------
Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer. |
|
|
marrich77 |
Geplaatst op 25 November 2021, 08:02
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP LINK 1200 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 11 Lid sinds: 13 Nov 2018 |
Niemand?
-----------------------------------------------------------------------------------------
|
|
marrich77 |
Geplaatst op 23 December 2021, 01:40
|
Gelukt
-----------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
Vreemde mail | Algemeen | : 1 | 19 Jul 2022 |
Ik denk dat deze mail nep is. | Algemeen | : 2 | 18 Aug 2020 |
webmail | Storing | : 3 | 21 Jan 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie