obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Hele lange opnames, soms van een dag ...
cawul
Ik meen dat het hier een paar keer eerder gemeld is: de Entone sluit een opname niet af, om welke reden dan ook. Dus blijft hij opnemen en loopt de harddisk rapide vol.

Het gebeurt gelukkig niet vaak.

Gisteren:

AHX3U38m

In een wat oudere thread:

https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...ad_id=1877

Heb het helaas vergeten uit te proberen: iets programmeren terwijl de schijf praktisch vol is.
Vraag me af of er dan iets gemeld wordt. Zoiets van : maak eerst ruimte vrij.
 
Jaco Hage
Ik denk dat het tijd wordt dat je je pakket vernieuwd met een opname recorder in de cloud zoals Caiway die aanbiedt. Mogelijk dat je je issue oplost van een eerdere tread over je telefoon issue met een nieuw modem.. Mmmaar wat zegt Caiway op dit voorstel?

cawul schreef:

Ik meen dat het hier een paar keer eerder gemeld is: de Entone sluit een opname niet af, om welke reden dan ook. Dus blijft hij opnemen en loopt de harddisk rapide vol.

Het gebeurt gelukkig niet vaak.

Gisteren:

AHX3U38m

In een wat oudere thread:

https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...ad_id=1877

Heb het helaas vergeten uit te proberen: iets programmeren terwijl de schijf praktisch vol is.
Vraag me af of er dan iets gemeld wordt. Zoiets van : maak eerst ruimte vrij.
 
cawul
"In de cloud opnemen"? Eh ...

Hoe doe ik dat?
Ander apparaat nodig?
(heb de Entone 515)
Hoeveel ruimte heb ik dan?
Waar kan ik hierover informatie vinden?

Thanks.
 
Jaco Hage
Caiway contacten en je issues voorleggen. Mogelijk komen ze met een alternatief van een andere IPTV decoder. Die maakt geen gebruik van een hardeschijf maar opname in de cloud.

Hou er wel rekening mee dat opnames 1 jaar behouden blijven.
 
cawul
Okay, thanks!
 
musiclover
Kunnen de opnames uit de cloud ook naar de computer worden overgeheveld?
 
Jaco Hage
Daar zijn altijd trucjes voor, maar nee niet zoals een Humax die service bied.

musiclover schreef:

Kunnen de opnames uit de cloud ook naar de computer worden overgeheveld?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hele lange opnames, soms van een dag ...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app Nieuws van CaiWay/Delta : 16 24 mrt 2018
Entone hangt soms enkele minuten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 08 jul 2015
Entone 465 - neemt soms niet op, enz. CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 11 18 okt 2014
Advertentie