Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Update Amino 7X
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 21 September 2019, 11:12
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Volgende week wordt er een grote update uitgerold voor de Amino 7X die problemen gaat verhelpen en nieuwe zaken gaat toevoegen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
michielio |
Geplaatst op 24 September 2019, 10:36
|
Activiteit » 3402 » Alles-in-1 Plus Berichten: 22 Lid sinds: 23 Sep 2013 |
Interessant! Misschien ook (eindelijk) Netflix als kanaal of app zoals het al jaren bij KPN is? |
|
|
Roberto |
Geplaatst op 25 September 2019, 08:38
|
Activiteit » Loenen aan de Vecht » 3632 Berichten: 43 Lid sinds: 14 Dec 2012 |
Interessant! Misschien ook (eindelijk) Netflix als kanaal of app zoals het al jaren bij KPN is? En Disney, Videoland, NL ziet dan? Vind niet dat je dit van een kleinere provider mag verwachten. Er zijn genoeg andere oplossingen hiervoor. |
|
|
michielio |
Geplaatst op 25 September 2019, 09:15
|
Waarom niet? Je betaalt de hoofdprijs (>€50/maand) en kunt niet voor een concurrent kiezen die dat wel aanbiedt... Op glas is enige redelijk alternatief Fiber, maar die is niet (meer?) leverbaar op mijn adres. Was het maar zo'n feest dat je net als bij xDSL kunt kiezen voor tig providers (ik zit op oude centrale/wijkkast waardoor ik max 13/1MB haal). Of dat je Ziggo kunt kiezen, scheelt me een abonnement op F1TV. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 26 September 2019, 22:57
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Waarom niet? Je betaalt de hoofdprijs (>€50/maand) en kunt niet voor een concurrent kiezen die dat wel aanbiedt... Op glas is enige redelijk alternatief Fiber, maar die is niet (meer?) leverbaar op mijn adres. Was het maar zo'n feest dat je net als bij xDSL kunt kiezen voor tig providers (ik zit op oude centrale/wijkkast waardoor ik max 13/1MB haal). Of dat je Ziggo kunt kiezen, scheelt me een abonnement op F1TV. Fiber is Online.NL geworden en die kan je WEL kiezen en is fors goedkoper (maar niet per definitie beter gezien de vele klachten). Verder zal Netflix nog niet op de Amino komen, Netflix verplicht een aanbieder voldoende aansluitingen te hebben. Het aantal aansluitingen is de eerste vereiste om überhaupt een contract met Netflix af te kunnen sluiten voor het doorgeven van de app op de decoder. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
michielio |
Geplaatst op 27 September 2019, 07:44
|
Online levert volgens mij alleen maar xDSL, ik kom op mijn locatie (zie screenshot) uit op 13/2 en da's niet vergelijkbaar met 150/150. Jammer van Netflix. Vind het zelf niet zo spannend en stream het wel via chromecast, maar voor medebewoner is dat veel te ingewikkeld
michielio voegde bij, bestand:
|
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 27 September 2019, 17:17
|
zie afbeelding. Het kan dus wel even verder naar beneden scrollen @jaco Hage: kun jij vertellen op welke switch de Amino het beste aan te sluiten is?
Bordewolf voegde bij, bestand:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
michielio |
Geplaatst op 27 September 2019, 18:10
|
Ik kom de optie glasvezel toch echt niet tegen. Anyway, ik heb een nieuw pakket bij Caiway besteld waar de Amino wel inzit (ik ben de huidige ontvanger helemaal zat en moet blijkbaar van pakket wisselen (zonder intro korting uiteraard)). Anyway, dank voor de info. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 27 September 2019, 18:23
|
Je moet in het menu bovenin EERST kiezen voor glasvezel. En dan de postcodecheck doen. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 29 September 2019, 00:27
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
zie afbeelding. Het kan dus wel even verder naar beneden scrollen @jaco Hage: kun jij vertellen op welke switch de Amino het beste aan te sluiten is? een basis gebruik werkt bv een TP-Link TL-SG105 of 108 ( 5 of 8 poort ) helemaal prima. Ook voor apparaten die IGMP Snooping vereisen. ( Sonos etc. ) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Amino 7X', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
Ben erg blij met die Amino Aria 7X | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 1 | 07 Jul 2022 |
Amino Aria 7x <> Chromecast | Hardware instellingen | : 1 | 21 May 2022 |
PIEPkleine icoontjes met Amino | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 2 | 18 Apr 2022 |
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 9 | 18 Aug 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie