obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen App op iMac desktop
Bob
Sinds her nieuwe Apple OS Mojave operationeel is werkt de Multiscreen App niet meer met de Safari browser. Krijg steeds de foutmelding dat de Viewright Webplayer niet is toegestaan.
 
Bob
Ook indien er weinig gebruikers zijn is er nog steeds een nazorgplicht voor Caiway.
 
Bordewolf
Het wachten is kennelijk op het samen gaan van Delta en Caiway. Eerder krijgen we geen nieuwe app.
Investeren kost kennelijk te veel anders hadden we al lang een fatsoenlijke normaal werkende app gehad die ook zeer regelmatig wordt geupdate zoals bij Ziggo.
Een app waarin je niet kun casten is jaren '00 in mijn ogen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Is Ziggo hierin het grote voorbeeld? Ik denk toch eerder KPN. KPN is niet voor niets door de consumentenbond gekozen tot beste provider van Nederland. Die app van KPN werkt echt geweldig hoor, op alles en overal.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Is Ziggo hierin het grote voorbeeld? Ik denk toch eerder KPN. KPN is niet voor niets door de consumentenbond gekozen tot beste provider van Nederland. Die app van KPN werkt echt geweldig hoor, op alles en overal.



Naast Ziggo en KPN kan ik nog tal van providers noemen die het onder aan de streep beter voor elkaar hebben dan Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Sokje schreef:

Is Ziggo hierin het grote voorbeeld? Ik denk toch eerder KPN. KPN is niet voor niets door de consumentenbond gekozen tot beste provider van Nederland. Die app van KPN werkt echt geweldig hoor, op alles en overal.



Naast Ziggo en KPN kan ik nog tal van providers noemen die het onder aan de streep beter voor elkaar hebben dan Caiway.


over 1 1/2 maand ga jij het verlossende woord voeren. Althans dat lees ik op verschillende fora's... Clap Denk je dat we knallend 2019 in gaan ?
 
Bordewolf
Ik zit maar op één forum. Nee ik verkondig niet meer dan vermoedens en die zijn toch echt dat er meer providers gaan komen en dat Caiway/Delta met nieuwe zaken/upgrades komt.
Ik ga in elk geval knallend het nieuwe jaar in, met of zonder nieuwe providers, met of zonder upgrades van Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Inmiddels zijn RTL Lounge en RTL Crime in HD te zien op "NL ziet", dus Caiway loopt weer eens hopeloos achter de feiten aan met zijn flut beeld van deze zenders in SD.....
 
Bordewolf
Als provider kun je niet alles tegelijk. Deze zenders worden volgens mij tot nu toe alleen door Ziggo doorgegeven.
Caiway zal hier niet eerder aan gaan beginnen dan het moment dat er weer contractonderhandelingen zijn met RTL.

Wel of geen HD mogen doorgeven ligt vaak vast in het contract.
Het kan zelfs zo zijn de aangeleverde stream HD is maar dat de provider contractueel (maar ook technisch) niet in staat is HD door te geven.

Ik heb deze discussie eerder met de regionale zenders. Mijn eigen regionale zender TV Oost zend al 5 jaar in HD uit maar ik krijg het niet door in HD.


Bij Fox Sports was het jarenlang zo dat alles in HD werd aangeleverd en Caiway het ook zo mocht doorgeven.
In zo'n geval loop je dus als provider echt achter de feiten aan wanneer je dan willens en wetens SD doorgeeft.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bob
Deze discussie, hoewel interessant, heeft me niet duidelijk gemaakt hoe het nu komt dat ik op mijn Apple iMac nog steeds de Multiscreen App niet kan gebruiken.

De foutmelding welke ik te zien krijg is: De Viewright Webplayer moet nog geinstalleerd of toegestaan worden. Het door mij gebruikte OS is Mojave; de browser Safari versie 12.0. De Webplayer versie 4.1.2.0.
Wie kan me iets uitleggen??
Gewijzigd door Bob op 30 oktober 2018, 08:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie