obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring interactieve TV?
nossie
Hallo allemaal,

Ik zou graag willen weten hoe interactieve TV bevalt in Schiedam.

Is er uitval?
Hoe bevalt de interactieve tv box?
Werkt het terug kijken, kijken vanaf het begin en opnemen van programma's goed?

In het verleden heb ik vaak klachten gehoord en hier gelezen over de Entone decoder, deze viel uit, liep vast en/of moest regelmatig gereset worden.

Is er inmiddels een verbeterde firmware of een nieuwere, betere versie van deze box?

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Mvrgr.

Nossie
Handtekening
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
 
Sokje
Ik weet niet hoe het werkt in Schiedam maar in het Westland heb ik die interactieve box een aantal keren gezien.
Hij zapt traag als dikke stroop.
Pathe Thuis doet het niet.

Geen apps verder die erop zitten.


Het is niet te vergelijken met de snelheid en bedieningsvriendelijkheid van een KPN kastje
 
Bordewolf
Kost 5 euro per maand, bij iedere andere provider gratis.
Geen extra's als films of series gratis, geen Netflix, Pathé Thuis app werkt al drie jaar niet.
Terugkijken werkt wel mooi, allemaal in HD tot 7 dagen terug.

Entone zapt traag en is verder een onding. Ik heb wat dat betreft nog steeds liever COAX.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Hier de entone 515 en nog nooit problemen ondervonden. Werkt redelijk snel en kwaliteit is gelijkwaardig aan coax. Dat er geen app van pathe of netflix op zit... Boeie dat doe je wel via je tablet cq telefoon of via app op mijn lg oled tv. Er zullen best probleemgevallen zijn.. Maar geldt dat bv ook niet voor horizonbox? Ik zal de uitzondering wel zijn....
 
pauke
terug kijken gaat redelijk alleen op commerciële zenders bij reclame kan ik niet meer doorspoelen.
EPG is niet altijd bij de tijd.
en programma van "begin kijken" gebeurt soms veel te vroeg of soms net te laat .

En ben nu aan mijn 7e of 8e entone bezig.
 
Bakstenen
Dan valt het bij mij nog mee met de derde,en ja ik laat de programma,s al 10 minuten eerder startten en 10 min later stoppen met EPG

Quote

pauke schreef:

terug kijken gaat redelijk alleen op commerciële zenders bij reclame kan ik niet meer doorspoelen.
EPG is niet altijd bij de tijd.
en programma van "begin kijken" gebeurt soms veel te vroeg of soms net te laat .

En ben nu aan mijn 7e of 8e entone bezig.
 
Sokje
Toch is een los kastje overbodig in 2018/.

T Mobile is nu de eerste, maar als Caiway een mooie app lanceert voor Apple TV hebben de die Entone helemaal niet meer nodig en hoeft Caiway niet meer zelf te investeren in hardware die binnen de kortste keren achterhaald is.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobil...-apple-tv/
 
Bordewolf
Wanneer Caiway streamen mogelijk maakt via de Chromecast zijn de entones overbodig. Opnemen en afspelen en terugkijken zou ook via de app kunnen.
Ben het helemaal eens.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Quote

Bordewolf schreef:

Wanneer Caiway streamen mogelijk maakt via de Chromecast zijn de entones overbodig. Opnemen en afspelen en terugkijken zou ook via de app kunnen.
Ben het helemaal eens.


Wel tegenstrijdig wat je steeds zegt. Heb een aantal verhalen doorgelezen van je (zijn er echt bizar veel met steeds hetzelfde verhaal) maar waarom moet Caiway Pathe dan via de Entone van je laten lopen. Pathe heeft ook een app die via Chromecast gaat.
Doe je het klagen om Caiway zwart te maken of ben je een notoire zeurkous.Smile
 
Bakstenen
Pathe zat eerst gewoon bij Caiway in het pakket,maar is al een tijd niet meer beschikbaar,of ben ik nu ook een zeurkous?


Quote

Hopeloos schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Wanneer Caiway streamen mogelijk maakt via de Chromecast zijn de entones overbodig. Opnemen en afspelen en terugkijken zou ook via de app kunnen.
Ben het helemaal eens.


Wel tegenstrijdig wat je steeds zegt. Heb een aantal verhalen doorgelezen van je (zijn er echt bizar veel met steeds hetzelfde verhaal) maar waarom moet Caiway Pathe dan via de Entone van je laten lopen. Pathe heeft ook een app die via Chromecast gaat.
Doe je het klagen om Caiway zwart te maken of ben je een notoire zeurkous.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring interactieve TV?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie