obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Geen brandende lampjes op modem
Hans001
Goedenavond,

Ik heb Hans en ik ben nieuw hier op het Forum,

De reden: Ik heb het Caiway Glasvezel alles in 1 pakket thuis gekregen en ben begonnen aan de installatie.

Maar gelijk al bij stap 3 bij het inpluggen van de modem op de stroom geeft de modem totaal
geen reactie. Er brandt geen enkel lampje.

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt??
Is de modem misschien kapot??

1 ding is zeker, er zit stroom op het stopcontact.

Ik ben benieuwd en wacht jullie reactie af.

Met vriendelijke groet,

Hans
 
Bordewolf
Mag je al wel activeren?

Caiway webcare twitteren is handiger.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Even de handleiding lezen,of de brief daarin staat zoals Bor al laat weten je eerst moet activeren
 
Jaco Hage
Maak eens een foto van het modem als hij aangesloten zit op het witte FTU kastje en de adapter in het stopcontact? (zit overigens het zwarte adapterstekkertje diep genoeg in het modem?)

Zit de bovenkap van het modem goed vast geklikt op het grijze gedeelte?. (even met 2 duimen iets onder het midden aanduwen)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen brandende lampjes op modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Advertentie