obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update Cisco 8485
jordicaiway
Onlangs heb ik twee Cisco 8485 ontvangers gekocht. Op beide ontvangers stond de firmware van ziggo nog. Eén ontvanger begon direct met de firmware update. De andere ontvanger heeft de firmware update nog steeds niet geinstaleerd. Inmiddels ben ik enkele maanden verder. Ik merk dat de ontvangst en bediening van de geupdate versie veel beter/prettiger is.
De firmware update staat op automatisch in het menu. Tevens staat erbij dat er geen update beschikbaar is. De ontvanger is ook al meerdere malen in de fabrieksinstellingen terug geplaatst. Ontvangers zijn ook van plek gewisseld. Helaas heeft dit allemaal niet geholpen.

Mijn vraag is dan ook: Hoe kan ik ervoor zorgen dat de firmware update uitgevoerd wordt?
 
Jaco Hage
Allereerst blijft het een rampen apparaat met zeer veel mankementen en vastlopers in de afgelopen jaren. Enfin, dat is niet jouw point. Zo lijkt.

Volgens mij stamt deze Cisco versie uit de Ziggo Vs Caiway overstap periode. Daar zijn inmiddels via Caiway wat wijzigingen in aangebracht dat je digitaal TV kunt kijken. Al dan wel of niet met deze decoder maar als ik jou was zou ik mij direct richten tot Caiway of die wat kan herleiden of je de goede Cisco versie hebt aangekocht.
 
jordicaiway
Bedankt voor je reactie. In de eerste instantie heb ik al contact met Caiway gezocht. Helaas werd ik daar amper geholpen.
Ik had wel beeld en de ontvanger werkte dus zij zagen geen probleem. Daar is het helaas bij gebleven.

Vandaar mijn vraag of een mogelijkheid is om de ontvanger op een andere manier te laten updaten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update Cisco 8485', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Problemen Cisco 8485DVB Hardware instellingen : 51 15 nov 2017
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Samsung SMT C7140 firmware Firmware : 2 01 nov 2016
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway) Welke zender wil je er nog bij hebben? : 421 27 jun 2016
Advertentie