obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
pop3 instellingen iphone 5
Mario
Ja het zal ongetwijfeld al een keer behandeld zijn maar mijn lukt het niet.
waarom kan me zwager, en me vrouw wel via 4G/3G via caiw wel emails versturen/ontvangen en ik niet. ik heb zo beetje alle instellingen gehad maar ik krijg steeds de melding van de popserver zelfs met een caiway.net email adres....zou het komen dat ik nog een CAIW.NL email heb....

bij de klantenservice kom ik ook geen steek verder want daar staan verschillende instellingen bij de 1 moet ssl uit en bij de andere weer aan

wie o wie lukt het wel
 
jj1987
Heb je onderstaande gegevens ingesteld? Soms helpt het om het mail account even van je iPhone te verwijderen en opnieuw te configureren.
Hier staan de gegevens zoals ze ingesteld moeten worden. Wel handmatig alles invullen daar Caiway nog geen imap ondersteund.
https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/e-mail/pop-smtp-instellingen
 
Mario
het is gelukt weet niet meer hoe maar het werkt weer thanks
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pop3 instellingen iphone 5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Advertentie