Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Pagina 2 van 2: 12
|
Telefonie wijziging per 1/9/2016
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 22 July 2016, 18:34
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Geplaatst op 30 december 2015, 15:35 Avatar van gebruiker Caiway Webcare Official van CaiWay Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 959 Lid sinds: 12 jul 2010 “Bordewolf schreef: Ik wens jullie ook een goed 2016 en ik hoop zelf nog op twee zaken: - Snel een oplossing voor het tv-pakket in Twente zodat deze aansluit bij dat van Caiway (wel lopen echt achter op HD-zenders, regionale zenders en andere zenders maar ook premium zenders in HD die we eerder wel hadden). De bedoeling van Twente is nooit geweest om te houden wat we hadden, dat was bij Ziggo ook niet gebeurd immers (waar men nu ook meer HD-zenders heeft dan ons huidige Twente-pakket). We wouden destijds geen minder pakket dan Ziggo in alle gevallen en zeker al geen minder pakket dan Caiway zelf. Hier zullen jullie echt zelf kritisch naar moeten kijken en dit snel moeten oplossen. Dat kan al simpel door de ontbrekende HD-zenders toe te voegen en de regionale zenders die nog ontbreken. - Betere overstappakketten voor glas zodat de overstap gemaakt kan worden. Verder hoop ik dat Caiway een stuk klantgerichter wordt zodat we inderdaad zoals beschreven nog vaak kunnen glimlachen en samen door kunnen (want dat is mijn intentie zeker). Ik ben in de basis niet ontevreden, maar het kan nog stukken beter.” Hi Bordewolf, We kunnen u alvast verklappen dat we al een tijd bezig zijn met inventariseren om het pakket COAX TV in Twente gelijk te trekken met ons andere gebied. Dit zit al in de "pijpleiding". Er zijn een aantal scenario's waar we een keuze uit moeten gaan maken en nakijken wat er wel en niet haalbaar is (qua techniek, qua kosten en qua aanbod). De overstap naar glasvezel kan altijd, alleen kunt u dat niet vergelijken met coaxpakketten, als snappen we wel wat u bedoeld. Natuurlijk kijken wij altijd naar vraag en aanbod en klantwensen, maar niet alles is altijd haalbaar of doorvoerbaar. We kunnen niet altijd iedereen tevreden stellen, dat is onmogelijk. Voor nu vinden wij dat het aanbod op glasvezel goed is, dat wil niet zeggen, dat het niet gaat veranderen. Voor 2016 liggen er al een aantal mooie plannen klaar, waar we nog niets over kunnen vertellen, maar waar we wel zeker van weten dat het gewaardeerd zal gaan worden. Maken we u nu nieuwsgierig? Ja? Mooi! Wink We wensen u alvast een fijn uiteinde en een fantastisch begin van 2016! En we hopen dat we net als ik 2015 kunnen rekenen op uw opbouwende kritiek. Groet, Jan Caiway Webcare Team Gewijzigd door Bordewolf op 22 July 2016, 18:36 |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 22 July 2016, 18:35
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Zo... en dat was al weer een half jaar terug. Het kan dus niet zo zijn dat er nu een half jaar later geen nieuws is of zelfs het bestaan van deze post in relatie tot de glimlachbrieven ontkend wordt. En dan nu eindelijk eens echt gaan zorgen dat dit wordt vlotgetrokken! Gewijzigd door Bordewolf op 22 July 2016, 18:41 |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 22 July 2016, 18:46
|
Yep Excuus maak me schuldig een spammen in het verkeerde topic, maar kan er slecht tegen wanneer men iets roept dat maar de halve waarheid is. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 22 July 2016, 20:34
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Dat ben ik al gewend van Caiway. Ik verbaas me trouwens dat Multiscreen buitenshuis nog niet werkt. Ik dacht dat Roberto al lang en breed aan het IJsselmeer , televisie aan het kijken is op zijn tablet. Maar gelukkig heb je wel als pleister op de wond, de geweldig veelzijdige 1080I Entone voor een zacht maandelijks prijsje |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 22 July 2016, 22:37
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
multiscreen buitenhuis alleen in NL of gewoon mee waar je ook bent ? trouwens Jan je zult even iets zeggen en niet zomaar half jaar niks..is niet leuk..of straks horen we nog hij werkt niet meer bij Caiway |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 23 July 2016, 07:58
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Mensen van webcare werken er denk ik een poosje en vertrekken dan weer volgens mij. Zie geregeld vacatures online incl scholing voor de klantenservice van caiway cq webcare. Scholing waarin je vooral leert klantvriendelijk te zijn... Van onze Harma hebben we ook nooit meer iets vernomen. Het schrappen van 13th street en syfy daar heeft Caiway de klant nooit over ingelicht. Op twitter is die vraag veel gesteld waarom de klant van niets wist. En uiteraard krijg je het tenenkrommende antwoord "Vreemd dat je daar geen bericht over hebt ontvangen! Ik kijk het voor je na, kun je in een DM je postcode/huisnummer sturen?" Om vervolgens te antwoorden dat er een dia is geplaatst met de tekst dat de zender gestopt is met uitzenden. Dat noemen ze bij caiway de klant informeren. Schande! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 23 July 2016, 10:43
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Amateuristisch en respectloos gewoon. Alle andere aanbieders hebben de klant op tijd geïnformeerd over het verdwijnen van de zenders en in de meeste gevallen gezorgd voor vervanging inclusief BBC First HD ! Ik hoop voor Roberto dat het Multiscreen buitenshuis snel gaan werken. Ik zou me nu enorm bekocht voelen in zijn plaats. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie wijziging per 1/9/2016', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 26 Jan 2021 |
Onderbreking vaste telefonie | Storing | : 4 | 13 Jun 2019 |
Storing vaste telefonie | Storing | : 41 | 06 Dec 2018 |
Fritzbox 7490 instellen telefonie | Hardware instellingen | : 12 | 07 Mar 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie