obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Onderbreking vaste telefonie
Highway
Per mail werd ik geïnformeerd over een storing van de vaste telefonie.
Is dit landelijk of regionaal? Ik zit in de regio Twente.


Beste meneer, mevrouw,

We werken voortdurend aan het verbeteren van onze producten en diensten. Zo hebben we ook afgelopen nacht onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Helaas is hierbij een probleem ontstaan met vaste telefonie, waardoor u op dit moment mogelijk niet kunt bellen.

Herstart uw modem
Als u op dit moment niet kunt bellen, kunt u dit oplossen door uw modem (en eventueel router) 30 seconden van de stroom te halen. Dit doet u door de stekkers van uw modem en router uit het stopcontact te halen. Na een herstart is het probleem verholpen, uw modem maakt dan opnieuw verbinding met ons netwerk. Het kan na een herstart een paar minuten duren voordat de diensten weer volledig actief zijn.

Let op: gebruikt u een eigen router zet dan eerst uw modem aan, voordat u de router opstart. Uw modem is pas volledig opgestart als alle lampjes branden.

Doet u niets, dan zorgen wij ervoor dat de telefoondiensten vanzelf worden hersteld. Dit kan nog even duren, mogelijk pas komende nacht. Naar verwachting werkt uw vaste telefoon morgen weer naar behoren.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Caiway
Handtekening
Wink
 
Migow
Denk landelijk. Kreeg hem ook.
Locatie: ijsselstein
 
Dazzling
Westland ook

Alleen apart dat als het snachts fout gegaan is de mail pas om 15.30 verstuurd wordt. Of gebruiken zo weinig mensen vaste telefoon...
 
Highway
Ik gebruik de vaste telefoon niet meer. Het is dat het in het pakket zit. Ik denk dat ze de mensen attent wilden maken om e.v. het modem te resetten.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onderbreking vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing vaste telefonie Storing : 41 06 dec 2018
Fritzbox 7490 instellen telefonie Hardware instellingen : 12 07 mrt 2018
Geen internet / telefonie 2807MA Storing : 2 03 mei 2017
Telefonie aansluiting voor DECT CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 4 22 okt 2016
Telefonie wijziging per 1/9/2016 Wat verandert er? : 17 23 jul 2016
Advertentie