obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket?
buccs69
Zaterdgaochtend via Mijn Caiway HBO aangevraagd, maar nu nog altijd geen beeld. Ik heb de boel net nog even gereset voor de zekerheid.

Hoe lang duurt het voor mijn aanvraag wordt verwerkt?

Ik kan mij nog herinneren dat jet vroeger binnen een minuut naar je nieuwe pakket kon kijken (ook in het weekend), maar dat was de goede oude tijd! Cool
 
2fast4u
heb je wel de smartcard gekregen of heb je die wel? en misschien toch even via twitter caiway vragen of even bellen Smile))
 
Caiway Webcare
Goedenavond buccs69,

Normaal gesproken wordt een pakket in ieder geval binnen 5 werkdagen verwerkt - gebruikelijk is dat het binnen een dag of twee á drie gebeurd is. Mocht u nog steeds geen beeld hebben wil ik u vragen ons even een persoonlijk bericht te sturen op dit forum met uw postcode en huisnummer. Dan zoeken wij de bestelling voor u op en verwerken we hem direct.

We horen het graag van u als we nog iets voor u kunnen betekenen!

Met vriendelijke groet,

Timo
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie