Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
webmail
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 29 May 2016, 09:51
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Ik kijk af en toe op de dag via webmail naar mijn mail en laat die staan en haal ze later op mijn pc binnen,de laatste dagen bemerk ik dat als ik op webmail kijk er geen mails zijn maar als ik mijn mail programma op de pc opstart de mails er welzijn, ik dacht eerst dat ik vergeten was het mail programma uit te zetten dan blijven de mails op de pc binnen komen maar dat was niet zo. Hebben er meer mensen dit ondervonden? |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 30 May 2016, 11:39
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste heer/mevrouw, Zou u in de instellingen van het email programma kunnen controleren of het automatisch verwijderen van de server aan staat? Dit zou vermoedelijk de reden zijn waarom de berichten uit de webmail box worden verwijderd nadat ze op de PC opgehaald zijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 30 May 2016, 11:46
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote Caiway Webcare schreef: Beste heer/mevrouw, Zou u in de instellingen van het email programma kunnen controleren of het automatisch verwijderen van de server aan staat? Dit zou vermoedelijk de reden zijn waarom de berichten uit de webmail box worden verwijderd nadat ze op de PC opgehaald zijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team David, ik had niets veranderd maar heb vanmorgen een systeem herstel gedaan van 1 week terug en het was over,zal wel met een update iets verkeerd zijn gegaan,maar als ik mijn mail ophaalzijn ze ook weg op webmail maar dat mag ook . Nog bedanktvoor je reactie |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 30 May 2016, 17:49
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
virus.. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 30 May 2016, 19:46
|
Quote IK heb een betaalde virus scanner ,maar kan altijd maar nu doet alles het weer |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 30 May 2016, 22:41
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
Quote Bakstenen schreef: Quote IK heb een betaalde virus scanner ,maar kan altijd maar nu doet alles het weer draai deze even loopt niet de hele tijd alleen bij opstarten kun je even zien of je iets vind. 64 bit http://dl.surfright.nl/HitmanPro_x64.exe 32 bit http://dl.surfright.nl/HitmanPro.exe is betaald maar kun je even gebruiken paar dagen gratis |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 31 May 2016, 20:38
|
Quote 2fast4u schreef: Quote IK heb een betaalde virus scanner ,maar kan altijd maar nu doet alles het weer draai deze even loopt niet de hele tijd alleen bij opstarten kun je even zien of je iets vind. 64 bit http://dl.surfright.nl/HitmanPro_x64.exe 32 bit http://dl.surfright.nl/HitmanPro.exe Geen bedreigingen gevonden ,had ik ook niet verwacht maar je weet het nooit,ik heb eset alsvirus scanner ben ik wel tevreden mee. Maar nog bedankt voor je reactie |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
webmail | Storing | : 3 | 21 Jan 2020 |
Webmail | Storing | : 34 | 31 Dec 2016 |
BIJGEWERKT Caiway Webmail | Nieuws van CaiWay/Delta | : 1 | 13 Dec 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie