obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV538 geeft gestoord beeld
entercity
Hoi.
Kanaal 354 (TV538) komt in Enter (OV) gestoord door. Zowel beeld als geluid wordt bijna elke seconde gestoord.
Het geluid komt hakkelig over. De stream is gewoon niet goed.

De andere zenders zijn goed alleen TV538 geeft problemen. De BER-waarde is 0, dus dat kan het probleem niet zijn.

De helpdesk geeft standaard antwoorden en denkt dat ik de radio bedoel. Er wordt niet goed gelezen en men geeft een standaard antwoord terug.
Zaten we in Twente nog maar bij Ziggo, zucht.

Iemand een idee?
 
Caiway Webcare
Beste entercity,

In het geval een TV zenders stoort en de BER waarde blijft 0 betekend dat er geen ruis zit op de kabel. In vele gevallen kan het zijn dat er interferentie is. Dit houdt in dat er een ander apparaat op de TV of Ontvanger stoort of dat de TV/Ontvanger het signaal zelf niet goed verwerkt.

Als eerst kan je kijken welke apparatuur in de buurt staat en deze uit te zetten. En je kan de TV/Ontvanger een fabriek reset gegeven en de zender installatie opnieuw doen.

Als dit geen oplossing bied kan je ons dan een privé bericht sturen met je postcode & huisnummer dan kunnen wij een storingsmelding aanmaken hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Arjan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
entercity
Dank voor de tip; ik ga het dit weekend proberen.
 
jj1987
Is hier ook! En dat is al maanden zo. Signaal is dik in orde. Bij mijn ouders en bij mijn oma getest en ook haperingen. Geluid hakkelt dan. Lijkt een soort over te slaan net als een cd. Lijkt mij iets in de aanvoer niet helemaal lekker te gaan.
 
entercity
hoi, na weken van stotterend beeld/geluid is het nu opgelost in Enter.
Ik heb niets aan mijn installatie gedaan, maar waarschijnlijk leest er iemand mee die iets aan de stream kon doen.
bedankt!
 
jj1987
Hier nog steeds storing. Het is enkel t geluid van tv 538.
Dit is op meerdere locaties in Ambacht zo. Beeld loopt vlotjes door. Signaal is prima. Zelfs de tv nog naar de meterkast gesleept om te testen op aop. 3 maanden terug nog alles doorgemeten door Schuuring. Dus daar zal t dan niet aan liggen. T geluid hangt dan 2sec. Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV538 geeft gestoord beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie