obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone hangt soms enkele minuten
Gutanoth
Goedemorgen iedereen,

Na 2 dagen Caiway helaas een probleempje met de Entone ontvanger Sad

Gisteravond tijdens het tv-kijken, hing het beeld soms enkele minuten stil. Het leek alsof er op de pauze knop gedrukt was. De entone reageerde niet meer op de afstandsbediening.

Enig idee waardoor dit komt?
 
Bakstenen

Quote

Gutanoth schreef:

Goedemorgen iedereen,

Na 2 dagen Caiway helaas een probleempje met de Entone ontvanger Sad

Gisteravond tijdens het tv-kijken, hing het beeld soms enkele minuten stil. Het leek alsof er op de pauze knop gedrukt was. De entone reageerde niet meer op de afstandsbediening.

Enig idee waardoor dit komt?

Wen er maar aan ik heb de hoop al opgegeven dat Caiwyi dit kan verhelpen, gewoon reset doen,ik heb af en toe blokkerig beeld en ook zwart en wat jij zegt.
 
G_T_W
Enkele minuten is wel heel lang. Neem contact op met Caiway. Als er meer van dit soort klachten zijn doen ze er heus wel wat aan.

Reacties als "wen er maar aan" is alleen maar stemming makerij en lost niks op.
 
Bakstenen

Quote

G_T_W schreef:

Enkele minuten is wel heel lang. Neem contact op met Caiway. Als er meer van dit soort klachten zijn doen ze er heus wel wat aan.

Reacties als "wen er maar aan" is alleen maar stemming makerij en lost niks op.

Ik heb zelf de Entone weet waar ik over praat,zal vast doorgeven wat "de oplossing is "probeer andere ingang DMi,probeer andere scart kabel,probeer andere DMI kabel, probeer andere UTP kabel.
En als dan niets help wat moet ik dan zeggen,Caywai helpt je wel
 
Migow
dan zal ik de uitzondering wel zijn, want bij mij werkt het echt tadeloos en nooit problemen. Ja met die standaard afstandbediening was het prut maar sinds ik kosteloos een universele heb gehad werkt ook dat veel beter!
Dus het is niet alleem kommer en kwel hoor
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

dan zal ik de uitzondering wel zijn, want bij mij werkt het echt tadeloos en nooit problemen. Ja met die standaard afstandbediening was het prut maar sinds ik kosteloos een universele heb gehad werkt ook dat veel beter!
Dus het is niet alleem kommer en kwel hoor

Dat zeg ik ook niet alleen dat Cayway er weinig aan kan doen,het is omdat ik NPO gemist niet wil missen anders was ik weer op de COAX over gegaan,internet en Telefoon werken prima.
Maar als je nooit problemen heb gehad waarom krijg je dan een andere AB?Blush
 
Migow
Omdat bij mij de cijfer 3 bleef hangen maar ff getwitterd en 2 dagen later een nieuwe veel overzichtelijker ab welke ook minder gericht hoeft te worden. Dus dat was enige probleem als je dat een probleem kon noemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone hangt soms enkele minuten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Hele lange opnames, soms van een dag ... CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 29 okt 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Advertentie