obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing glasvezel in De Lier
wve1964
Klopt het dat er een storing is met de glasvezelverbinding in De Lier?
Geen TV en geen Internet.
 
Draconian
Klopt. Hier ook. Alleen zo vervelend dat Caiway hier zelf geen melding van maakt op de website. Via bellen met de helpdesk moet je er maar weer achter komen.
Op http://storingsoverzicht.nl/category/caiway/ wordt ook niets gemeld. Alleen in het keuzemenu van Caiway wordt er wel melding van gemaakt na keuze 3 van problemen met je internet te hebben gekozen.
Gewijzigd door Draconian op 17 juni 2015, 10:16
 
Draconian

Quote

basvdburg schreef:

Ik ervaar ook een storing op het glasvezelnetwerk van Caiway, geen internet / telefoon op dit moment. Is er al iets meer over bekend?


Ha buurmanGrin

Hele buurt ligt eruit dus. Was wel te verwachten en meer storingen zullen volgen in de toekomst. Al dat glasvezel hebben ze maar een halve meter diep gegraven zonder bescherming in alle straten van De Lier. Ook zonder pijpje door de fundering van de huizen heen geboord. Moest allemaal zo goedkoop mogelijk.
 
wimlem

Quote

basvdburg schreef:

Quote

Draconian schreef:

Quote

basvdburg schreef:

Ik ervaar ook een storing op het glasvezelnetwerk van Caiway, geen internet / telefoon op dit moment. Is er al iets meer over bekend?


Ha buurmanGrin

Hele buurt ligt eruit dus. Was wel te verwachten en meer storingen zullen volgen in de toekomst. Al dat glasvezel hebben ze maar een halve meter diep gegraven zonder bescherming in alle straten van De Lier. Ook zonder pijpje door de fundering van de huizen heen geboord. Moest allemaal zo goedkoop mogelijk.

Haha wat toevallig! Ik herken je username nu pas Smile. Lekker handig ook, met zoveel graafwerkzaamheden kun je wachten op meer storingen. Laten we hopen dat het een storing in de POP is (hok tegenover het Puntje) en niet dat er wat glasvezelbundels richting div wijken zijn geraakt...

Edit: Berichtgeving van Caiway is belabberd. Nergens wordt de storing erkend, op Twitter ook al een uur geen activiteit. Op de website ook niets over bekend..


Meldingen vanuit Caiway zijn erg slecht wat dat betreft. Overigens zit ik aangesloten op het hok aan de veilingweg, dus de storing was niet in de lokale POP gok ik zo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing glasvezel in De Lier', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie