Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Hoe Genexis glasvezelmodem aan te sluiten.
|
|
Highway |
Geplaatst op 16 December 2014, 22:09
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Ik had het hele verhaal toch nog niet goed doordacht. Net even in de meterkast gekeken naar het kastje dat ze geplaatst hebben waar de glasvezel op aangesloten is. Noemen ze dit een FTU? Dit kastje is verzegeld. Dus hoe sluit ik straks een glasvezel modem aan? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 18 December 2014, 15:59
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
door een verzegeling door te knippen lees dit eens Succeshttps://www.caiway.nl/site/documents/...ite%29.pdf Zie vanaf stap 2 ps. er staat heel veel info op de site van caiway onder tabje klantenservice |
|
|
Highway |
Geplaatst op 18 December 2014, 16:12
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Bedankt voor de handleiding. Vanochtend met de helpdesk gebeld en uitleg gehad. Na het telefoontje had ik wel het vertrouwen dat me dit zelf ging lukken. De handleiding is helemaal helder. Ik verwacht geen problemen met zelf aansluiten. Bedankt. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 18 December 2014, 16:16
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Enige probleem kan zijn dan de vezel intern iets scheef zit en dan gaat je aansluiting er niet ver genoeg in. Dat was bij mijn broer ook het geval en dan ist kwestie van helpdesk bellen, want dan moet er een monteur langskomen. De helpdesk zei toen tegen mij: zet wel een beetje kracht. Nou als ik dat had gedaan haha had de monteur, die trouwens de volgende dag al kwam, ook een nieuwe ftu mee kunnen nemen. Maar dat zijn uitzonderingen hoor en kun je zelf niets aan doen want de ftu open maken mag zowiezo niet |
|
|
Highway |
Geplaatst op 18 December 2014, 16:26
|
Ok bedankt voor de tip. Zit net de hele handleiding door te lezen maar ik kan geen Frequentie Netwerk ID Modulatie Symboolsnelheid voor Almelo / Cogasgebied vinden. Maar dat zal wel in het installatiepakket zitten als dat tzt toegestuurd wordt. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 18 December 2014, 16:54
|
Het ziggo signaal staat er nog op dus denk dat vlak voordat caiway het tv signaal overneemt dit bekend gemaakt wordt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe Genexis glasvezelmodem aan te sluiten.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Instellingen Nokia glasvezelmodem | Instellingen software | : 2 | 11 Feb 2023 |
Bekijk logs genexis 7840 | Algemeen | : 4 | 01 Nov 2021 |
Poort forward Delta Genexis 7840 | Instellingen software | : 1 | 10 Sep 2021 |
Routering op genexis | Hardware instellingen | : 5 | 01 Aug 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie